Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

één uitnodiging ophangen op het werk?

  18-3-2013 10:13:07
Hoi!
Misschien zit er nog iemand met dezelfde vraag of 'probleem' als mij
Ik begin in juli te werken als verpleegkundige en ik weet al ongeveer waar ik ga werken
Maar wordt er gewoon 1 uitnodiging opgehangen op de dienst waar ik kom te staan? Of kan ik best aan iedereen apart een uitnodiging geven? Want dat is toch een verschil in aantal uitnodigingen & ook in prijs..

Groetjes

noortje
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1053


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik18-3-2013 11:08:41

Ik denk dat je perfect één uitnodiging kan ophangen, maar ik zou het dan wel tegen zoveel mogelijk mensen zeggen wat je precies van plan bent: receptie of avondfeest? Met partner of zonder partner? Of enkel gemeentehuis en evt. kerk? Dat zijn belangrijke zaken, want dat schept vaak verwarring! Dan riskeer je dat er collega's komen met partner en anderen zonder. Dus ik zou sowieso ook een aankondiging doen op je werk wat precies de bedoeling is.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik18-3-2013 11:09:16

Indien je slechts een uitnodiging ophangt, zit de kans er dik in, dat slechts weinigen zullen komen opdagen...je kennen je dan ook nauwelijks.
grtz



Iris
25-5-2013
 Meld misbruik18-3-2013 11:15:38

Hey, ik werk ook als verpeegkundige, nu bijna 2j op de dienst. Ondertussen ken ik iedereen al wel en weet ik wie leuk is en wie iets minder ;) we werken ook met ong 120 pers waardoor het nogal moeilijk en duur wordt om iedereen uit te nodigen. Dus ik heb een 10-tal personen persoonlijk uitgenodigd. Daar wordt bij mijn weten niet echt een probleem van gemaakt omdat ze wel beseffen dat we met zoveel weken. Ik dacht er wel aan om een proefdruk van onze uitnodiging omhoog te hangen en iedereen uit te nodigen voor de mis maar hoe ik dat juist ga regelen weet ik nog niet :) Ik zou in jou geval precies gewoon 1 uitnodiging omhoog hangen met een papier erbij voor de bevestigingen ofzo. Uiteindelijk kennen ze je ook nog niet zo goed dus mag het wel iets minder personlijk.



Kelly
16-8-2013
 Meld misbruik18-3-2013 11:22:44

Hey, ook ik werk als verpleegkundige en ik hang gewoon 1 exemplaar uit op de afdeling met hierbij een papier en degene die komt bevestigd door zijn/haar naam te noteren. Degene die je echt kennen of waarmee je een band hebt, komen zowiezo toch. Ik denk moest ik er maar een aantal uitnodigen dat ik probleem krijg (lees: allemaal vrouwen onder mekaar :) )



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik18-3-2013 12:32:22

Ik heb enkele jaren als zorgkundige gewerkt op de plaats waar ik hoop te kunnen beginnen, dus de meesten kennen mij wel al
Ik denk dat ik dan ook gewoon een uitnodiging + een papier ga ophangen! Bedankt!



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik18-3-2013 22:28:24

Misschien kan je 1 uitnodiging ophangen en dan een elektronische versie doormailen naar je collega's, als je hun e-mailadressen hebt tenminste (wij hebben de proefpdf van onze uitnodiging staan).



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik19-3-2013 21:30:12

Hallo,
Ik werk ook als verpleegkundige, zit nu al 3 jaar op die afdeling. Er zijn reeds heel wat collega's getrouwd in die 3 jaar en ik doe gewoon hetzelfde wat de anderen gedaan hebben. Bij ons is het wel de gewoonte om aan iedereen een uitnodiging te geven en alle collega's uit te nodigen. Vind het zelf ook een beetje stom om aan iedereen een uitnodiging te geven, maar durf de gewoonte niet te veranderen.

Zou je niet kunnen informeren bij je collega's wat anderen gedaan hebben? En blijf je zeker op die afdeling waar je nu zit of zou het kunnen dat je nog verandert?



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik21-3-2013 21:04:55

Er zijn maar 4 afdelingen in het revalidatiecentrum waar ik werkte en heb op elke afdeling al eens gestaan, dus ken het overal zowat.. Heb geïnformeerd bij 2 meisjes die nog niet zolang getrouwd zijn, zij hadden allebei 1 uitnodiging op de afdeling gehangen met een blad erbij wie komt.. Dus dan ga ik dat ook zo doen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info