Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshuis VS Bruidsparadijs

  10-3-2013 16:25:31
Hey mede-bruidjes!

Ik heb gisteren mijn droomtrouwjurk gevonden en het was zalig !!!

Ik ben eerst binnen gegaan bij het Bruidshuis en ik kan iedereen dit afraden, hier waren ze heel onvriendelijk, weinig keuze en echt boertig!

Dag en nacht verschil met het Bruidsparadijs.

Hier werd ik echt super ontvangen. Ik heb 5 kleedjes gepast en de moment dat ik mijn gekozen kleedje aantrok, wist ik direct "dit is hem". Super service, super vriendelijk, ...
Een echte aanrader!

Nu kan ik natuurlijk niet meer wachten tot het zover is en ik mijn jurk voor echt mag aantrekken !!

Stephanie
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1805


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik10-3-2013 22:46:03

Hey,

Ik kan inderdaad ook bevestigen dat de servive in het Bruidsparadijs op en top is. Met het Bruidshuis heb ik geen ervaring, maar ik heb ook al gehoord van een vriendin dat ze daar heel onbeleefd en klantonvriendelijk zijn. Erg he.
Tof dat ge uw kleed hebt gevonden! ;)



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik11-3-2013 11:02:57

Ik Mag niet klagen van het bruidshuis. We hadden er mijn eerste afspraak en die is super verlopen. De mevrouw was zeer vriendelijk en deed zeer veel moeite om je een goede kijk te geven op de kleedjes.

Het bruidsparadijs was de eerste afspraak zéér vriendelijk maar is nadien toch minder, ook de behulpzaamheid bij ons pakket was in eerste instantie minder. heb uiteindelijk iemand anders aangesproken en dan ging het wel vrij goed. Ik denk dat het allemaal een beetje afhangt van wie je er voor je krijgt.

Bruidshuis en bruidsparadijs zijn overigens ook van dezelfde eigenaars.

Maar het voornaamste is inderdaad dat je jouw droomjurk hebt gevonden!
ik vond dat zelf ook een zalig gevoel. heb gekocht bij boetiek maya in hemiksem
Blijkbaar trouwen wij op dezelfde dag!! hopelijk hebben we stralend weer. Hoe lopen de rest van de voorbereidingen??

bij ons kunnen we bijna aan de details beginnen.



Stephanie
6-7-2013
 Meld misbruik11-3-2013 15:19:03

hey mieke,
de voorbereidingen lopen stroef hoor :) Het enige wat vastligt is mijn kleed en de datum bij de pastoor :(
Wij kunnen maar geen geschikte zaal vinden voor ons budget :(



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik11-3-2013 15:52:27

Super dat je je jurk gevonden hebt!!
Ai, nog steeds geen zaal?
En heeft de datum een speciale betekenis, of kan je eventueel een andere datum nemen?



Stephanie
6-7-2013
 Meld misbruik11-3-2013 16:09:49

Neen, nog steeds geen zaal :(
Wij willen het liefste die datum omwille van bepaalde betekenissen. Op 2/7 zijn we 5 jaar samen, op 9/7 is mijn vriend jarig, 6+7 = 13 in 2013.
Nu heb ik hier nog wel een zaal op het oog, maar ik krijg daar niemand te pakken :(



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik11-3-2013 16:33:09

Ik snap zeker dat je datum betekenis heeft! Wij gingen normaal op 21/4/2012 trouwen. Wij zijn samen sinds 21/4/2001. Maar net op 21/4/2012 had m'n dochtertje haar lentefeest. Dus hebben we het een jaar uitgesteld. Als we doorfeesten tot na middernacht, hebben we 21/4 ook nog mee, hé. ;-)

Wat voor feest wil je eigenlijk doen?
Heb je een grote zaal nodig?
Wij hebben het totaal anders gedaan, en we hebben dus een restaurant die dag voor ons. In de namiddag hebben we een afternoon tea (ipv een receptie) en 's avonds een diner. Wij hebben geen dansfeest (is niks voor ons, en zou in dat restaurant ook niet gaan), maar misschien kan je je zoekcriteria wat uitbreiden? Misschien vind je ook zoiets?



Stephanie
6-7-2013
 Meld misbruik11-3-2013 16:37:19

Oooh das nog een leuk ideetje! Dit moet ik zeker eens aan mijn ventje voorstellen.
Hebben jullie dan gewoon een restaurant afgehuurd? Tot hoe laat is dit dan?
En wat met jullie openingsdans & dan met ouders?



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik11-3-2013 16:42:56

Wij doen onze dag in restaurant "off course" (http://offcourse.be/ ).
Wij nodigen eigenlijk ongeveer iedereen uit op de afternoon tea. Dit is van 14-17u. Omdat dus ook een heel groot deel van de familie daar wordt uitgenodigd (oa ook tantes, nonkels, neven, nichten) wilden we wel iets anders dan de standaard receptie. Vandaar dus de afternoon tea (iets dat ze bij offcourse in hun gamma hebben).
Vanaf 18u komen er nog een paar allerbeste vrienden bij, en om 19u gaan we avondeten. Dit is met onze ouders, broers/zussen (& partners uiteraard), getuigen, en onze kids (en de kids van m'n schoonzus).
Na het diner is het eigenlijk gedaan. Een dansfeest is niks voor ons. Dus waarom dat doen? Omdat het "zo hoort"? Daar hebben we zelf niets aan. Dus doen we dat ook niet.
Nu moet ik wel zeggen dat we met een kleine groep zijn. Voor de afternoon tea met 65 genodigden, voor het diner ongeveer 30 genodigden.
En vermits het geen heel groot restaurant is, is het die dag dus privé voor ons.
Als je nog vragen hebt, shoot.



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik11-3-2013 19:40:40

wij doen een receptie voor de klanten van de zaak van mijn ventje en de mensen van mijn kinderopvang daarna in een vrij gesloten kring (suite en een paar vrienden) een BBQ en op ons dansfeest doen we late night snacks (frietjes en snacks) zo heeft iedereen toch iets kunnen eten en is er niet veel overdaad. je kan dit alles doen in een leuke parochie zaal of in ons geval in een leuke kunstgalerij te schelle. Ik ben er ook vrij gerust in daar ik van deze zaak niks dan positieve reacties hoor van andere feestjes.
je kan echt heel veel kanten op!!!



Mariska
6-4-2013
 Meld misbruik13-3-2013 10:24:40

Ik heb zelf mn jurk gekocht bij bruidshuis en ben daar zeer tevreden van, over bruidsparadijs.. dat is redelijk hard tegen gevallen, ok je vind daar uiteindelijk alles en als ze het niet hebben maken ze het maar qua vriendelijkheid vond ik het daar allesbehalve.. en ook qua kennis.. je zou toch mogen verwachten dat ze weten met wat ze daar bezig zijn, maar dan steekt bruidshuis jagre er toch met kop en schouders bovenuit voor mij. Ik kwam buiten bij bruidsparadijs en ik was meer dan gelukkig dat ik daar niet mn jurk heb gekocht!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info