TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peggy
28-9-2013
|
2-3-2013 18:54:42
Ik ben ook nog op zoek naar een mooi kleedje voor op onze vakantie maar ik kan het moeilijk vinden, ofwel is het te gewoon ofwel te bruid. Mag ik vragen waar je het gehaald hebt ? Ik had er een super mooi gezien bij Le Chapeau in Antwerpen maar euro 600,- is echt te veel 
|
|
debora
18-7-2014
|
2-3-2013 20:12:40
Awel, ik zit daar ook al heel lang mee in men hoofd. Om een kort kleedje aan te doen vanaf dat het dansfeest losbarst. Maar heb er nie echt positieve reacties op gehad, dus begon te twijfele of ik het wel zou doen...
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
2-3-2013 22:39:04
Goh ik heb voordien eigenlijk nooit het idee gehad om van kleedje te veranderen. Je kunt tenslotte maar 1 keer in heel uw leven een trouwkleed aandoen, alé laat ons toch hopen, hehe. Tot we een valentijnsdiner hebben gehad in onze feestzaal en die avond ook goed hebben gedanst en kwas serieus aant zweten. Toen had ik zoiets van amai als ik nu al zweet, wat gaat dat dan geven met mijn lang kleed. Vandaar kwam het idee om te veranderen.
@ Debora; forget the rest, jij moet doen wat jij wil! Die mensen die er negatief op reageren, beseffen niet dat je 's avonds tijdens het dansen, het snikheet hebt he met zo'n lang kleed. Trek u er niks van aan. Ik zou echt wel iets voorzien.
@ Peggy; ik heb mijn kort kleedje gekocht bij Nicolas Cochas in Schilde, was wel € 600 maar wel volledig bezet met parels. Zelf zou ik er ook nooit zoveel geld aangeven, maar ik kreeg het van de mama en papa, want ons vader zei zo: seg trekt nadien iets kort aan he, dan kunde tenminste goed dansen :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|