Terug naar overzicht
Hey Melissa en Sven!Eens kijken bij Poll van Ghent...www.pollvanghent.beGroetjes!Christ
studio sensation, zeker de moeite
oké dankuwel ga eens kijken Groetjes Melissa en Sven
oké bedankt ik zal eens kijken !
Hallo Melissa en Sven,Ik ben van ieper en draai zowel in west als oost-vlaanderen.Bezoek voor meer info onze website : http://www.feest-dj.be In de eerste weken komt er een volledige nieuwe website online, boekingen geboekt via de huidige website zijn nog aan 350 euro, op de nieuwe website zal de prijs voor de discobar iets duurder zijn.E mail :info@feest-dj.beGsm: 0497.44.04.15
wij hebben DJ Fabrice : www.fmproductions.be .
wij hadden dj blackstar de familie en gasten spreken er nog van :) (dj sam is zijn naam )
Melissa en Sven,ikzelf ben van Kortemark en dus van West-Vlaanderen.Wij draaien zo goed als altijd in onze provincie.Ga naar www.djdlux.be voor meer informatie.Voor verdere vragen of informatie, aarzel dan niet ons te contacteren.Met vriendelijke groeten,Adriaan BulckeDJ D-Lux
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
studio pinokkio is zeer goed, deed al heel wat trouwfeesten in onze familie
Wij gaan ook voor DJ Fabrice van FB productions.
wij nemen studio sensation. een echte aanrader!
Wij nemen gi van aalst ! Zijn al naar huwelijk geweest met deze dj en dat was super . Veel groetjes
Beste Melissa en Sven,Neem gerust een kijkje op onze vernieuwde website www.partysound.be (al is die nog niet volledig afgewerkt) en je kan er alvast veel info zien over wie we zijn en wat we doen.We zijn reeds 25 jaar actief als dj en hebben dus zeer veel ervaring in het verzorgen van huwelijksfeesten over heel Vlaanderen.Mail gerust voor een vrijblijvende offerte op info@partysound.be. Vriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND
Beste Melissa en Sven, u hebt hier al verschillende namen van dj's, ik zou gaan voor een dj uit de regio. Neem gerust een kijkje op mijn website en misschien ben ik wel de dj waarna jullie op zoek zijn. Mvg Dj Lievenwww.djlieven.be
bedankt Evy en Tine maar wij zitten dan in de Vosseberg voor een Trouw.
en Mieke