Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waarom dwingen ze je om gelijk een bruidsjurk te kopen naar eerste keer te passen !!!

  24-2-2013 13:51:41
Ben gister een bruidsjurk weesten passen toen we zeiden dat we er nog over na moesten denken was de verkoopster gelijk niet meer vriendelijke. In de paskamer bleef ze me maar overhalen, en door vragen waarom ik nu niet koopte. zei wil nog veder kijken ja zei ze maar wat andere hebben,hebben wij hier ook. We hebben wel ruim 700 jurken. Nou waardan zo groot was het niet. Ze liet ons daarnaar daar gewoon maar staan, zijn ook gewoon zo weg gegaan. Je hoeft toch niet gelijk bij de eerste keer te beslissen,wil graag nog bij andere winkels gaan kijken. Hoe gaat dit bij jullie ?

denise
16-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1575


ilse
24-8-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:11:08

Natuurlijk niet! Denise...als het je echte goesting niet was,en da zal nie...want dan hadde het gevoel direct van WOW DA IS'T....en da gevoel moette hebbe...het is wel het kleed van je leven.......en da moet je zoeken tot da ge't vindt,ik vind da walgelijk zo'n opdringerige verkoopster!!!Bij mij,ik heb zelf ontworpen wat ik wil,een styliste maakt da ik heb bij haar,de kleuren,de stoffen gekozen en WOW woensdag 6 maart heb ik mijn tweede pasbeurt,k kijk er naar uit!!!



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:14:59

Ik ben 1 winkel binnen geweest en daar beslist maar ik had dan ook de jurk al in een boek gezien en vond ze al prachtig, ik moest ze juist nog passen maar ze was gewoon voor mij bedoeld, ik voelde dat :-)

maar ik kan wel begrijpen dat jij nog elders wilt kijken, is teken dat je er niet van overtuigd was, dat da niet DE jurk is...

Mag ik vragen in welke winkel dat was? Ik heb dit voor gehad in Robel in Roeselare maar dan voor een kleedje voor de wet en die was int begin al niet vriendelijk en liet me gewoon alles passen, zonder te kijken naar mijn figuur! Ik ben daar ook weggelopen!

Als het een raad mag zijn, wij zijn gisteren naar Linea Raffaelli geweest in Brugge voor een kleedje voor mijn zus en die waren er super vriendelijk! Mijn mama had er ook iets gezien en tante ook maar die wouden nog niet beslissen en dat was geen enkel probleem! Mijn zus heeft wel al gekocht, maar het was dan ook heel mooi!

Het zijn nog altijd verkoopsters hé! De ene al wat vriendelijker dan de andere maar ze zal mss geïrriteerd geweest zijn omdat ze haar tijd in jou heeft gestoken en jij niks hebt gekocht... maar u niet aantrekken, het is hun job hé...



Kim
8-6-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:20:01

Ik vind zo opdringerige verkoopsters ook helemaal niet leuk.
Ik vind dat je zeker niet in de eerste winkel moet beslissen, natuurlijk mag je nog eens ergens anders kijken.
Maar het is wel zo dat als je HET kleed gevonden heb, dan twijfel je niet meer :)
Nog veel succes met de zoektocht!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 16:23:10

Zeker in meerdere winkels gaan kijken! Ookal vind je de jurk van je leven dan nog is het beter nog ergens te gaan kijken. Die jurk is echt niet direct weg! Anders blijf je toch achteraf zitten met de vraag: heb ik nu genoeg gepast? Maar als ze je zo behandelen, koop dan sowieso ergens anders. De meeste kleren kan je toch in meerdere winkels vinden. Ik heb maar 2 winkels gedaan maar ben nergens zo behandeld. Toch had ik graag achteraf gezien nog eens ergens gaan passen... Genieten van het proces "een kleed kiezen" is ook belangrijk!



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 16:57:45

Ik had dat ook in de eerste winkel waar ik geweest ben..

Vriendelijke dame maar dat was het dan ook.. Een mening had ze niet over de kleedjes die ik nog had gekozen.. Terwijl ik graag andere hun mening hoor ook..
Als ik zei dat ik nog eens wou terug komen met mijn getuige kreeg ik als reactie: Nee, dat moet je niet doen, dat is iets tussen moeder en dochter...
Ik was toen 6kg kwijt maar wou nog afvallen en het kleedje dat ik het mooiste vond ging juist dicht en was eigenlijk een maatje te klein.
Ik zei dat ik nog wou afvallen, maar de mevrouw zei dat als ik dit kleed koos ze het een maat groter zou bestellen. Of ik nog zou afvallen of niet deed er niet toe want het was toen DE moment om te betellen of ik was te laat..
Moest het aan mijn moeder gelegen hebben had ik daar besteld! Maar ik was te koppig om toe te geven.. 't Wad veel te opdringerig en helemaal niet in een losse sfeer...
Een weekje erna naar een andere winkel geweest met mijn getuige erbij. Hetlzefde kleedje gepast en nog een ander en dat vond ik véél mooier. De dame van deze winkel zei wel eerlijk haar mening en zei ook dat ik gerust nog andere winkels kon bezoeken vooraleer ik zou beslissen..
Ook dar vertelde ik dat ik nog wou afvallen. En dat was totaal geen probleem zei ze! Ze gingen naar het atelier boven en ging vragen wanneer de definitieve maten moesten genomen worden. Toen ze terug kwam zei ze dat als ik besliste om het kleed te nemen mijn maten op dat moment zouden opgemeten worden (het was toen begin november) en dat ik 13 februari kon terugkomen om mijn definitieve maten op te nemen zodat ik toch nog de kans had om af te vallen.
Ik heb niet getwijfeld en meteen daar besteld! Ben 2 weken geleden dus terug gegaan en was ondertussen 13 kg kwijt en ook heel wat centimeters!
Heel vriendelijk onthaald met veel gestoef over het gewicht dat ik nog was kwijtgespeeld.
Mijn kleedje nog eens gepast in de winkel en nu is het definitief besteld!
22 mei mag ik terug!
Ga dus zeker nog eens op zoek!! En bestel daar waar jij je goed voelt... Uiteindelijk gaat het over heel wat geld dat je er aan uitgeeft en dat moet je in een gemoedelijke sfeer kunnen beslissen!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik24-2-2013 19:03:01

Ik had in de eerste winkel te horen gekregen dat de jurk waar ik in geïnteresseerd was, best nog eens kon komen passen met mijn mama mee (ik was eerst gaan passen met de schoonmama) maar dat ik dat niet te lang mocht uitstellen omdat de jurk dan al kon verkocht zijn. Iets wat ik moeilijk kon geloven, want een bruidsjurk koop je niet in 1-2-3. Toen ik reageerde met "als het weg is, dan is het teken dat de jurk niet voor mij bestemd is", trok ze rare ogen, maar ze zei er niet veel van. Ik ben 4 weken later terug geweest met mijn mama, maar had absoluut niet meer hetzelfde gevoel bij die jurk als de eerste keer. Ik heb toen gezegd dat ik er wat over wou nadenken. Terug een lichte hint naar de tijdsdruk, enz.

Ik ben toen naar Issa Moda geweest en ben daar veel beter ontvangen geweest en heb daar mijn jurk gevonden. De eerste keer ging ik met mijn mama, maar twijfelde ik nog. Ik vond het best een duur ding en dat weerhield me. Daar kreeg ik niets van tijdsdruk opgelegd en zeiden ze me zelf dat als ik niet zeker was, ik best eerst nog eens elders ging kijken.

Uiteindelijk heb ik 4 winkels gedaan, zeker 65 jurken gepast om dan uiteindelijk weer in Issa Moda die jurk te gaan passen en toen wist ik met zekerheid dat het de jurk was.

Laat je hoofd niet op hol brengen dus. Als je je er niet goed bijvoelt, ga dan gerust op zoek naar een andere winkel waar ze dat merk ook verdelen. Want als het dé jurk is, weet je het wel, hoor!



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik25-2-2013 9:38:12

Ik ben naar La Sposa en naar Robel Couture geweest, allebei in Roeselare. Ik heb bij beiden gezegd dat ik er nog over moest nadenken en dat was geen probleem. 's Avonds ben ik teruggekeerd naar La Sposa omdat ik beslist had wat het zou worden. Maar ook toen mocht ik de jurk eerst nog uitgebreid passen en was er geen druk. Ik kan over beide winkels dan ook echt niet klagen. Normaal gezien word de jurk voor jou besteld op maat, dus dat je snel moet beslissen of het anders verkocht geraakt, dat vind ik maar een rare uitleg... Laat je zeker niet opjagen door norse verkoopsters. En ik geef je alleszins groot gelijk om elders te gaan als ze aandringen. Het moet een leuke ervaring zijn, zonder stress. Veel succes bij je zoektocht .



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik25-2-2013 9:39:14

wordt de jurk... Spijtig dat je je posts niet kan aanpassen...



denise
16-8-2013
 Meld misbruik25-2-2013 12:46:26

Ik heb daar ook meerdere jurken gepassen en de eerste die ik aan trok gaf me ook een heel goed gevoel. En stond me ook super. De andere jurken die ik nog gepast had stonden me niet. Had ook totaal een ander idee in me hoofd van een jurk die ik wilde,maar die stonden me totaal niet. Maar gewoon dat ze je dwingen om gelijk ja te zeggen, en dan 10% korting je geven. In de paskamer bleef ze maar doorvragen waar ga je dan heen. Vind je de afstand te ver enz. Toen we nee zeide verander ze gelijk van toon en was ze minder vriendelijke. Er kwamen toen mensen binnen die vrouw moest schoenen hebben, verkoopster vroeg heeft u al jurk, ja zei de vrouw, verkoopster hier gekocht, vrouw nee, Verkoopster o even geduld ben zo bij u en weg was de verkoopster. En wij zijn toen ook gegaan. Dit was allemaal bij bruidshuis Diana in Boxmeer. Me schoonmoeder maakt de jurk ook en vond deze super goed bij me staan. Maar toch zou ik graag nog in een andere winkel willen gaan kijken. Terwijl mij schoonmoeder dit niet wil. de jurk stond me ook echt super en denk ook wel dat het zoiets word maar ik denk gewoon dat ik meer ideeën wil zien. Ze maakt ook wel eerst een proefmodel waar we nog van alles aan kunnen doen. Help wat moet ik doen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info