Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opstellen uitnodigingskaartje

  22-2-2013 13:32:45
wij willen aan onze kaartjes beginnen
maar vinden geen passende tekst
heb internet al een paar keer afgeschuimd

we zijn een samengesteld gezin
men verloofde heeft 2 kinderen (jongen 5,5 en meisje 7,5)
ikzelf heb ook 2 kindjes (jongen bijna 7 en meisje 4)

weet niet goed hoe hen te vernoemen in de uitnodiging

mama en papa klopt niet want ik ben niet de "mama" van men verloofde zijn kinderen en hij niet de "papa" van de mijn, en stiefmama en stiefpapa klopt dan ook weer ni...
datgene met de achternaam gaat ook niet want mijn gasten hebben niet men verloofde zijn naam...
delen mee in de vreugde vind ik zo oud klinken


men idee voor de kaartjes was met ons thema (vlinder en roos) te werken,
en met foto's van ons allemaal,
foto met mijn 2 kindjes, dan één met mn verloofde zen kindjes, dan wij 2, en dan hij met zen kindjes, ik met mijn kindjes en dan volledig samen, en natruulijk ook iets met een roze vlinder :)

dus de buitenkant is in gorte lijnen in orde,

een tekstje voor binnenin hebben we ook een idee

'Laat ons zweven langs de wolken
als een grote luchtballon
Laat ons dansen als een vlinder
op de stralen van de zon'

maar kweet niet goed hoe de rest te formuleren

misschien kort?

Irina & Dirk
ja, ja het is echt waar
op zaterdag 15 juni 2013
worden wij een getrouwd paar.


Samen met J, J, C & T (naam kinderen) vieren wij dit feest.

om 11u in het gemeentehuis van Puurs
om half 12 in het cc de kollebloem volgt een vrijzinnige viering (rode zaal)
met aansluitend een receptie tot 15u

u bent van harte uitgenodigd om met ons mee te vieren.

we verwachten u terug om 18u voor het avondfeest, aansluitend met dessertenbuffet en dansfeestin cc de kollebloem (polyvalente zaal)

of

we verwachten u terug om 21u voor het dessertenbuffet met aansluitens het dansfeest in cc de kollebloem (polyvalente zaal)


geeft u ons een seintje voor 1 mei of u er al niet niet bij zal zijn? (gsmnummers)


Tip: Ons spaarvarkentje is nog maar een uitgemergeld dier. Door hem weer gezond te maken, doet u ons een groot plezier. (evelopje en rekeningnummer)


adressen van het gemeentehuis en de zaal enzo zullen we op een klein kaartje bij de uitnodiging steken.


komt dit een beetje in de buurt?
blijf twijfelen,
wil het niet te formeel, niet te klassiek

alle hulp is welkom :)

groetejs

Irina
15-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 789

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info