Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Korte trouwjurk

18-2-2013 13:02:06
Hallo Bruidjes! Wie van jullie heeft (ook) een korte trouwjurk? Ik ben benieuwd :) als ik foto's zie passeren is het precies alsof ik de enige ben met een kort model :) Ik vind helaas geen foto van mijn op internet :( ook al in de bruidswinkel Linea Raffaelli Linx) gevraagd... ik vind het best wel spannend, geen idee wat mijn hubbie to be gaat zeggen :)

Michèle
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1438

Kelly
12-7-2013
 Meld misbruik18-2-2013 15:20:06

Ik heb ook een kort :) eentje van Olvi's trend... Heb een aantal lange kleedjes aangedaan en die waren supermooi, maar toch voor het korte gegaan... Komt van Le Chapeau in Antwerpen.

valerie
25-5-2013
 Meld misbruik18-2-2013 16:52:18

Hallo Michele, ik ben ook onmiddellijk voor kort gegaan....wel een lang aangehad voor het gevoel :-) maar ik draag steeds korte rokken of kleedjes, mijn keuze was snel gemaakt: kort! De collectie van Linda rafaelli is helemaal mijn ding, alleen hadden ze enkel de korte zwarte brede rok met witte bustier.....super op de kapstok en op de mannequin, maar jammer genoeg niet voor mij. Uiteindelijk is het eentje uit de gold collection geworden en ik super blij!!!

Marie
10-8-2013
 Meld misbruik18-2-2013 17:09:23

Hallo allemaal!

Ik ga ook voor kort. Zelfs geen lang aangehad, weet al jaaaaaaren dat ik voor kort zou gaan :) Komt van Linea Rafaelli: witte wijde tule rok tot net op de knie en strak wit bustierke met taupe tailleband :)

groetjes!!!!

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik18-2-2013 17:31:45

Dames. Hier ook een bruid met een korte jurk. Michèle, 24 augustus is kortejurkendag! Een gewoon kleed van Atelier Assemblé uit Antwerpen, maar wel op maat, tot op de knie en in't wit. Lang leve de korte jurken!

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik18-2-2013 18:54:57

Ik heb ook een korte jurk. Het is een ontwerp uit de eigen creaties van Pierre-Yves uit Aalst. Op maat gemaakt...

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik18-2-2013 21:18:26

oh zo lleuk dit te horen :) dacht echt al dat ik de enige was! Ben zo blij met mb korte jurk! Een lange voelde zoooo raar en niet mij! ;) @Marie uitgezonderd de taupe band zouden wij wel eens hetzelfde kunnen hebben... Heb jij een foto op internet gevonden?

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik18-2-2013 21:44:15

Ik ben ook een LR fan en ga ofwel voor kort ofwel voor lang/kort met afneembare sleep :-) Ik ga pas in oktober / november kijken, nu nog te vroeg. Maar weet al perfect wat ik wil :p

Eva
21-9-2013
 Meld misbruik19-2-2013 15:08:51

Ik heb ook een korte jurk, op maat gemaakt door een vriendin. Zo'n lange jurken vind ik wel mooi, maar dat past gewoon niet bij mij.

Astrid
1-6-2013
 Meld misbruik25-2-2013 20:45:35

dan hebben wij de zelfde jurk denk ik :) van Linea R. Zijn wel foto's van op internet, op de fb van LR en ook op die site zelf .

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik27-2-2013 8:43:14

@Astrid, kan je me die foto eens mailen? Michele_gilissen@hotmail.com want ik vind em echt nergens...misschien toch niet hetzelfde of jij zoekt beter haha :) bedankt!

Astrid
1-6-2013
 Meld misbruik27-2-2013 16:49:42

Oké is gebeurd!:)

Ann
5-10-2013
 Meld misbruik3-3-2013 16:11:58

Hallo, ik ga ook voor een korte jurk maar mijn vriendin maakt hem op maat. Er is idd weinig aanbod in korte jurken en als ze er dan hebben zijn het meestal een soort coctailjurkjes. Soms laten ze je ook een lange jurk passen en zeggen wat er kan aan veranderen, niet doen. Bij Linea R hebben ze wel wat korte jurken. Veel succes bij je zoektocht.

ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik4-3-2013 20:37:29

Ik denk dat hetzelfde kleed is die ik zou willen . Waar hebben jullie ze gekocht en welke richtingsprijs is het? Dank je wel.

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik4-3-2013 21:17:41

hoi, ik heb bij linx gekocht en betaalde 1100 euro :) heb je foto van de jurk die jij wilt?

ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik4-3-2013 21:20:19

Het gaat niet echt om te plaatsen maar het is met wit bustier met een strek aan en een zwart onderjurk en welke is het van u?

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik5-3-2013 9:48:04

Ah nee dat is niet dezelfde... van mij is er geen foto :( jammer maar helaas...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info