Terug naar overzicht
Hey ik weet niet van waar je bent maar bij Farah Love in Zwijndrecht bij Antwerpen daar verhuren ze dacht ik ook bruidsjurken je kan daar misschien eens gaan kijken!!! Groetjes Debbie
YOUNIEK TURNHOUT
Hallo , Misschien kan je een in outletwinkels gaan kijken groetjes
Ik heb mijn kleedje gehaald bij Modehuis Magda in Ransberg. Daar zijn de kleedjes tussen de 300 en 900 euro allemaal en echt wel heel mooi. Waar vind je dat nog tegenwoordig!
heyben je op zoek naar een wit bruidskleedje of gekleurd?in de gewone winkels zijn gekleurde sowieso goedkoper, maar een goede winkel is anne-sophie in Sint-Martens-Latemook de outlet van la sposa in beveren-leie is de moeite voor witte of gekleurde kleedjes
Bruidsmode Victoria in neerpeld. Hier vind je mooie kleedjes voor 300€.Vriendelijke vrouw.
Boutique Couture in St Niklaas.Daar hebben ze ook jurken onder € 300.
In Geraardsbergen hebben ze twee bruidswinkels in het centrum en mijn kleed komt van ene daar,ben zeer tevreden en bij het derde kleed had ik mijn zin al gevonden.Had veel meer verwacht van prijs,grtjes
halloje moet eens kijken op www.aponi.be daar staan al jurken vanaf 100 euro.mijn vriendin heeft daar haar kleed gekocht.als je een afspraak maakt moet je de modellen doorgeven die je wil passen, het enige nadeel is wel dat je de jurk moet nemen zoals ze is, ze doen daar geen retouches.mijn vriendin was allesinds zeer content over de kwaliteit.hopelijk ben je er iets mee.groetjes