Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pittoreske ceremonie-locatie in SInt-Niklaas

  17-2-2013 17:55:49
Hey bruidjes!

Kent er iemand een mooie, pittoreske, romantische plaats of kerk waar we onze ceremonie zouden kunnen laten doorgaan? Het mag zowel binnen of buiten zijn, een kapel, een kerk.. Om het even wat!

We waren van plan om onze ceremonie in onze feestzaal te doen met rent a priest, maar na het bespreken van onze dag met de zaal zijn we verplicht deze te doen om 12u 's middags idpv vlak voor onze eerste receptie!!! omdat ze niet willen dat mensen zien dat ze stoelen verhuizen.. Héél jammer... Dus nu beginnen we met een nieuwe zoektocht:) de kerk bij mij achter de hoek is echter geen optie, veel te groot, ongezellig, kil..

Alvast bedankt!

Carolien
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1131


Brigitte

 Meld misbruik17-2-2013 20:16:32

Hallo ,


Waarom hoor je niet in hotel beveren , vlak bij temse .
Ze zijn daar super vriendelijk , niets is er te veel , en het is er super modern , echt klasse .
Ceremonie's kunnen daar ook gedaan worden met rent a priest .
Ga er zeker eens vrijblijvend informeren , een aanrader

Groetjes



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik17-2-2013 22:24:46




Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik18-2-2013 9:35:38

Hoi, wij doen onze viering in de kapel van OC Boerenpoort in Melsele



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik18-2-2013 13:19:12

Oh bedankt! Naar zoiets zijn we op zoek:)is dat dan in de bijkapel? En is er een website van?



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik18-2-2013 13:20:11

@jan: moest je de naam kunnen navragen, dat zou super zijn!:) Alvast bedankt!!



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik18-2-2013 23:25:56




Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik19-2-2013 13:21:46

bedankt! daar gingen we toch al eens langsgaan binnenkort, ik zal het dan zeker eens vragen:)



Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik21-2-2013 11:34:39

Hoi Carolien,
ik was dit topic uit het oog verloren en kreeg geen mail of melding van reacties.
Het is niet in de bijkapel, maar de kapel zelf

Ik heb de website niet bij de hand, maar je zou het normaal gezien moeten kunnen terugvinden op de site van Ter Veste (zij staan in voor de verhuur).
Ze hebben ook nog andere locaties ter beschikking



Ilse
14-12-2013
 Meld misbruik6-6-2013 11:02:07

Dag Debbie,

Wij doen onze ceremonie daar ook (eind dit jaar).
Zou ik eventueel tijdens jullie ceremonie een kijkje mogen komen nemen?




Ilse
14-12-2013
 Meld misbruik6-6-2013 11:03:30

Locatie van LPP was K-House in Sint-Niklaas.



Ilse
14-12-2013
 Meld misbruik6-6-2013 11:04:40

Dag Debbie,

zie nu pas dat trouw al gepasseerd is :-)
Hoe is de ceremonie verlopen? Hadden jullie de kapel verder aangekleed?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info