Terug naar overzicht
Die zijn van Wichelen zeker?Als ik me niet vergis zijn die redelijk duur. Ze zijn wel niet slecht. Ze voorzien altijd een reserve iemand (je weet nooit dat uw dj ziek wordt) maar ik stond er niet voor te springen.
Ludwigs heeft zo'n 25-tal dj's in dienst....een echte "dj Ludwigs" bestaat dus niet. Als je dus in zee gaat met de firma Ludwigs is het aan u om 1. zelf goed te weten wat je wil en 2. dit kenbaar te maken aan de firma zodat zij de 'meest geschikte' dj voor jou uit hun team kunnen halen. Wil je prijzen van Ludwigs, neem dan contact met hen op, dan ben je zeker dat je de juiste informatie hebt....wat hier op het forum soms niet is.
750 euro en we moesten langsgaan in Schellebelle voor alles te bespreken ook, maar hebben hier vriendelijk voor bedankt.
We hadden vorig jaar een trouwfeest waar iemand van Dj Ludwigs draaide. (dj Philippe als ik me niet vergis). Het was een superfeest! Dj speelde perfect in op de doorgegeven muziekvoorkeur en bouwde duidelijk het feestje op vanaf het dessertenbuffet zodat iedereen stond te popelen om op de dansvloer te gaan. Blijkbaar hebben ze daar de gewoonte om echt de muziek 'op te bouwen' en niet zomaar in te gaan op de verzoeken van een 'zatte nonkel' die persé de Marie louise ofzo wil horen. Heb ook nooit een slechte overgang ofzo gehoord. Ik kan over dit dj-team dus zeker niets slechts zeggen, integendeel!
Britt, bedankt, hij is de vaste dj van onze zaal, we zullen zeker naar Philippe vragen
Beste , Dj ludwigs heeft een aantal goede Dj's bvb lieven , maar ze zijn inderdaad vrij duur zitten rond de 750 €Mocht dit een te hoog budget zijn kan ik misschien iets betekenen voor jullie .Een vaste Dj bestaat in C niet ze kunnen alleen maar iemand aanraden .Wij van mel productions dj team kunnen u dezelfde service ,ervaren DJ's,en hoogstaande kwaliteit bieden voor een lagere prijs .Graag stel ik onze diensten voor op onze website , en bespreek ik deze graag in een vrijblijvend persoonlijk gesprek .Daarin leggen wij graag uit dat wij als dj team een echte meerwaarde kunnen zijn met kwalitatieve DJ's die allemaal gemiddeld 10 jaar ervaring hebben in trouwfeesten .Ontdek ook onze uniek all in one formule !!Met muzikale groeten Mel productions DJ Team