TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
29-6-2013
|
17-2-2013 11:33:39
Ik heb de Marylise ook aangedaan en vind het echt een prachtige, klassevolle jurk. Niet veel tralala, maar blinkt uit in zijn sierlijkheid! Niet twijfelen, het is prachtig!
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
17-2-2013 11:36:54
hey Jessie! Door de eenvoud is het echt een sierlijke jurk hoor! Mijn voorkeur gaat toch ook wel naar de Marylise! Deze vind ik echt klasse uitsralen. Niet meer twijfelen zou ik zeggen en gewoon gaan voor deze jurk.
groetjes
|
|
bella
13-9-2013
|
17-2-2013 11:45:25
Die Marylise is écht prachtig! Ik vind de LR wat te druk maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening. De meeste trouwjurken stralen net door hun eenvoud, en de juiste accessoires erbij maken het echt af, je zal zien. Niet twijfelen :)
|
|
Evy
1-6-2013
|
17-2-2013 11:45:59
Dag Jessie, Ik zou ook gewoon bij de Marylise blijven hoor.De jurk die ik gekocht het is ook de eenvoudigste die ik aan heb gehad maar hij stond me prachtig! Less is more 
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
17-2-2013 12:28:04
De jurk van Marylise is een prachtige jurk. Met deze eenvoudige prachtige jurk kun je qua accessoires all the way gaan en kun je er juist iets heel speciaals van maken. Met de nodige juwelen en sluier erbij zal de jurk niet meer eenvoudigen oogen hoor!
|
|
Jessie
20-7-2013
|
17-2-2013 13:00:29
Bedankt allemaal... Een sluier zie ik niet zo zitten... denk dat het dan helemaal "tante nonneke" wordt en vrees dat ik dat ook niet ga kunnen verdragen heel de tijd op mijn hoofd... weegt dat niet veel? Als er iemand tips heeft voor een kapsel of juwelen om het wat "all the way" te maken, altijd welkom! Ik heb hier al zitten kijken op Glitzy Secrets en zo, maar vind niet direct mijn gedacht, kan mij daar ook moeilijk een beeld van vormen hoe groot dat is/ hoe het er gaat uitzien in mijn haar... Dus tips zijn zéér welkom!
|
|
Ann
24-1-2014
|
17-2-2013 13:41:37
eenvoud siert! Goede keuze gemaakt! x
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-2-2013 13:51:22
Heyhey,
Ik heb uiteindelijk ook een Marylise gekozen, ook al ging mijn voorkeur eerst ook naar de drukkere Linea Rafaelli en Maggie Sottero-collecties, maar de eenvoud van een Marylise stond mij gewoon veel beter :-). Het echt wauw-gevoel is trouwens bij mij ook niet direct gekomen, ik vond het een mooie jurk, en ze stond me supergoed maar het "wauw"-gevoel had ik pas echt toen ik mijn laatste pas had en het kleed + juwelen + schoenen + stola aanhad volledig op maat, dat was echt WAUW :-).
Aangezien mijn kleed versiert was met kleine pareltjes, had ik een parelketting met parels van verschillende formaten + bijpassende armband, oorbellen en dubbele diadeem en dit was echt AF! :-) Een sluier wou ik ook absoluut niet en die diadeem was meer als voldoende :-).
Veel succes nog bij de zoektocht!
Groetjes,
Evelien
|
|
Ellen
3-8-2013
|
17-2-2013 14:07:52
Je moet datgene nemen dat bij jouw persoonlijkheid past!! Ik vind beide jurken mooi, maar je mag zeker niet afgaan op een foto. Als ik mijn trouwjurk zie op een foto in een boek dan vind ik het zelfs niet echt mooi, tot ik het aanheb is het echt prachtig. Als je het aan je gezicht ziet als je het aanhebt dan is het het juiste!! Xx
|
|
Brigitte
|
17-2-2013 16:38:44
Hallo ,
Niet twijfelen ! De Marylise jurk is gewoon prachtig ! Heb 2 dochters die gaan trouwen , ze hebben allebei " een Marylise " gekozen , en onze dochters zijn 2 verschillende types met alle 2 een heel andere smaak . Maar " Marylise " heeft prachtige stoffen en door zijn eenvoud toch zo klassevol . Je hebt een goede keuze gemaakt , als je ook je juweeeltjes aan hebt , je haren en make-up gedaan zijn zal je gewoon "af "zijn ! Proficiat !
Groetjes
|
|
Annelies
13-7-2013
|
17-2-2013 17:52:30
Idd de marylise straalt veel uit. Ik heb ook een marylise trouwjurk en toen ik heb uit het rek haalde vond ik hem ook maar zozo. Het is een simpele jurk maar toen ik mijn jurk aanhad, straalde ik gewoon. Eenvoud siert! Marylise ligt goed in de markt
|
|
Jessie
20-7-2013
|
17-2-2013 21:53:10
Super bedankt allemaal! Had het echt nodig. Ik ben zo nen eeuwige twijfelaar he... Maar mijn ventje heeft mij nog t meeste van al kunnen gerust stellen... Merci lieve dames!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|