Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geld uitgespaard aan de droogkuis ^-^

  11-2-2013 23:56:15
Beste bruidjes wij zijn ondertussen al 24 dagen getrouwd!!! Nog steeds aan het nagenieten van de foto's en filmpjes. Nu kwam ik natuurlijk ook op dat punt dat ik graag mijn jurk terug proper had gezien. Hier en daar gaan horen voor prijzen bij droogkuis en tot mijn verbazing waren dat toch prijzen van 100 tot 300 euro Vind het persoonlijk heel veel geld om nadien gewoon in de kast te laten hangen (verkopen= over mijn lijk!). Nu een collega van mij heeft ooit gestudeerd voor het opknappen van antieke en speciale wandtapijten e.d. en zij vertelde me om gewoon m'n jurk (of toch m'n sleep) in bad te leggen en te wassen met Ossengalzeep. zo gezegd... zo gedaan en ik heb nu terug een propere witte jurk/sleep en heel veel geld uitgespaard Sunlight zou ook heel goed zijn! Vond het toch wel belangrijk om dit met jullie te delen.

groetjes van een nog nagenietende getrouwde vrouw

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1994


Karen
13-7-2013
 Meld misbruik12-2-2013 0:26:00

Staat genoteerd voor de toekomst! ;)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-2-2013 0:43:30

En staat ossengalzeep standaard in een delhaize? :)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-2-2013 6:30:27

Mercie voor de tip Stéphanie..
Leuk dat je nog steeds dingen met ons deelt ;-)
Groetjes, Krista



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-2-2013 8:23:20

heb de mijne van mijn collega kunnen gebruiken en weet dat zij die heeft gehaald bij Dille & Kamille in Antwerpen. Maar zoals gezegd in het topic is het ook mogelijk met de gewone sunlight zeep.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik12-2-2013 8:41:12

Welke stof was je kleed? Of zou dat niet echt uitmaken? Hoe warm heb je het water gedaan en hoelang laten liggen? Gewoon laten liggen of ook gewreven? Vele vagen maar ik ben fan van je topic!!



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik12-2-2013 9:10:54

ossegalzeep hebben ze inderdaad standaard in Delhaize, ik heb dit altijd in huis voor plekken uit kleren te halen, helpt altijd! een echte aanrader!

en Stéphanie, bedankt voor de tip! ga ik zéker onthouden, ik verkoop mijn kleed ook niet!
ik ga er een zomerkleedje van laten maken maar moet toch ook gewassen worden nadien eh



sharon
6-9-2013
 Meld misbruik12-2-2013 9:52:24




Eline
20-7-2013
 Meld misbruik12-2-2013 10:25:36

Mercikes voor de tip! Hou ik zeker in mijn achterhoofd tegen dat ik het nodig heb



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-2-2013 10:52:24

Dat is idd een goede tip!!
Mijn sleep is ook enkel de onderkant vuil dus ga dat eens uittesten :-)

groetjes!



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-2-2013 12:48:22

heb gewoon mijn sleep in bad gelegd met warm water en heb met de zeep alles ingezeept en even laten weken en nadien heb ik met de sproeier alle zeep eruit gespoeld, men jurk omhoog gehangen en laten drogen. zelfs geen kreuken Welke stof het juis is weet ik niet, maar het is een ladybird. Het is een zachte zeep dus denk ik niet dat je schade kan aanrichten aan je jurk. Succes dames!!!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-2-2013 13:40:43

goeeeie tip!!! :-) dankjewel!



Anja
10-1-2013
 Meld misbruik12-2-2013 20:52:53

Amai, bedankt voor de tip! Ik krijg ook zulke bedragen te horen... En als het bij het jouwe lukt, moet het bij mij ook lukken nietwaar? :-) Ps: al bij Jetty geweest? :-)



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-2-2013 22:31:58

@Anja idd dan moet het bij jouw lukken! Zelfde stof e Neen ben er nog steeds niet geraakt, ben dan ook niet van die kanten, maar moet er wel werk van maken om eens een foto binnen te steken zoals ze gevraagd had.



Anja
10-1-2013
 Meld misbruik13-2-2013 7:38:08

Ik woon er maar 5 minuten vandaan, maar ik ben er ook nog niet geraakt hoor.
Tja, het leven van een getrouwde vrouw hé!



Annelies
13-7-2013
 Meld misbruik14-2-2013 14:20:36

merci voor de tip, zal het onthouden voor in de toekomst!
Zo weer gespaard van een extra kost.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info