Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ

  23-10-2006 20:46:35
Hallo,

wij moeten zelf een dj zoeken. Nu hebben wij iemand gevonden en die vraagt 285 EUR tot 1 uur en vanaf dan vraagt hij 50 EUR per uur extra. Is dit een goede prijs of is dit eerder veel?
PS alles is wel in die prijs inbegrepen

groetjes Ann!

Ann
30-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1094


Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik23-10-2006 21:23:36

hey ann,

wij hebben ook prijs gevraagd en de meesten vroegen allemaal 400 of 500 euro tot 1 u en dan ook extra. Wij hebben nu ene gevonden die draait voor 300euro totdat het feest gedaan is... Ik vind dus niet dat jullie teveel betalen...

Groetjes wendy



dierk

 Meld misbruik23-10-2006 21:27:05

Ann,

Mocht je de tijd vinden moet je maar eens onze site bekijken,www.studiohappymusic.be,binnen 2 maanden is er onze compleet nieuwe site,trouwkoppeltjes zullen trouwens via de site bedrijfspresentatie kunnen aanvragen over onze diensten op cd-rom, ik kan je gerust pakken referentie's doormailen,als de tijd vind moet je maar eens mailke sturen,nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk, muzikale groeten, dierk van paemelen



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik24-10-2006 9:20:17

onze dj's ( ze waren met 2) vroegen 500 euro "all in", ze waren aanwezig van 22u( omdat er al een surprise act was) en speelden tot 06u00 's morgens, het zijn echt wel proffesionele met een zéér goeie klank en lichtinstallatie (ook met rookmachine en speciale effecten, enfin alles op en top in orde) , en wij vonden dat die 500 euro meer dan waard !

ik denk dat jullie prijs normaal en gemiddeld is , stel dat hij ook tot 6u speelt dan zit je net over de 500 euro.

groetjes
ann-sophie
45 dagen getrouwd



kris

 Meld misbruik24-10-2006 9:30:39

Elke week komt die vraag wel eens terug hier op het forum, je kan de vorige reacties even napluizen. Dan zal je zien dat er mensen zijn die bijna gratis komen draaien, dan heb je de goedkope (150 à 250 Euro), en zo loopt dit op tot een gemiddelde tussen de 350 en 500 Euro. Daarnaast heb je de iets duurdere van 500 tot ..... Euro. Wens je van je locatie een dancing te maken dan zal het je veel kosten, opteer je voor iemand die een basisverlichting heeft van 4 Pars (grote spotten met kleurfilters) dan zal die prijs goedkoop zijn. Dus veel hangt af van de installatie, gebruikt men de professionele dure merken dan zal je meer betalen, gebruikt men de goedkopere semi-professionele toestellen zoals jb-systeem dan zal je minder betalen en dan heb je helaas nog die komen draaien met een veredelde hi-fi, daar betaal je bijna niks voor.
De prijs van de dj hangt af van zijn ervaring in dat soort feesten, de frequentie van draaien, de streek en de afstand die hij moet afleggen.
Concreet: zelf maken wij altijd een totaalprijs op, dus niet tot een bepaald uur en dan zoveel per uur erbij. Bij een totaalprijs weet de klant op voorhand hoeveel hij moet betalen, dit vinden wij een pluspunt. Onze prijzen schommelen gemiddeld tussen de 400 en 600 Euro. Is dit veel? Voor velen wel voor anderen niet. Als je dit bedrag vergelijkt met de totale kostprijs van een huwelijksfeest vind ikzelf dit weinig.
Wat betreft je dj, Ann: stel, je feest gaat door tot 05 uur in de morgen (wat een normaal uur is) dan betaal je 4 uur extra. Je totaalprijs zal dan 485 Euro bedragen. Dit is een prijs die tussen ons gemiddelde zit. Ik vind dit een goede prijs.
Uiteraard zal je hier en elders goedkoper vinden zoals ik al eerder aanhaalde! Toch 1 goeie raad: let daar mee op! Dit kan goed aflopen maar evengoed slecht. Helaas stuiten we op vele slechte aflopen van dj's die goedkoop draaien. En dan komen ze achteraf zeggen: "hadden we het geweten op voorhand".... tja.



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik24-10-2006 12:06:59

Hoi Ann

Veel zal afhangen van wat de DJ allemaal bij heeft. Rook, videoscherm, ... dat maakt de prijs natuurlijk allemaal veel duurder.
Wij hebben ook verschillende prijzen gevraagd.
Nu hebben we een DJ die van begin tot einde (vanaf 19u tot ...?) zal spelen voor 250 Euro. Dit is wel zonder rook of zonder videoscherm. Voor ons is dit voldoende.
We nemen wel een risico, want het is een DJ in bijberoep werkt en nog niet héél lang ZELF bezig is.

Maar we zien wel waar ons dit brengt. Het hangt dus ook een beetje af van wat je zelf wil en welke prijs je eraan wil geven.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



Bart

 Meld misbruik24-10-2006 13:59:10

rebecca ... een dj in bijberoep is niet echt een risico.
Er zijn weinig djs die leven van hun dj zijn.

De trouwfeestdjs hebben niet het privilege te draaien aan gages waar top-djs in het dancemilieu zich achter de draaitafels begeven, lees 1000 euro minimum voor 2 uurtjes te komen draaien.

djs moeten ook belastingen betalen, moeten (indien ze een beetje ethisch tewerk gaan) veel investeren in cds/legale mp3s/platen, en een beetje deftige discobar kost al snel 7000 euro zonder veel franjes.

de "professionele" djs in dit feestmilieu die ervan kunnen leven zijn diegene die meer dan 1 discobar per avond zetten, of nog een aanverwante bussiness uitvoeren.



Evi
10-3-2007
 Meld misbruik24-10-2006 19:31:41

Hey,

onze dj kost 350 euro tot 4h, en dan 50 euro per uur erbij.
Het lag overal rond deze prijs, denk dat je dus geen slechte prijs hebt.

groetjes,
Evi



Discobar

 Meld misbruik26-10-2006 7:38:42

Geachte,

Via deze weg wil ik u onze diensten aan bieden. discobar erima is voor jong en oud. Onze prijs is 225€ all-in. Dus geen extra kilometer vergoeding of andere zaken. Wij spelen tot 3.00 en extra uren is een surplus van 25€ per uur. Een begonnen uur word niet volledig betaalt. En in overuren zijn wel soepel voor een 15 minuten word ook niets aangerekend.

Kom gerust eens langs op onze site http://users.telenet.be/erima

erima@telenet.be

eric en dirk



vanessa
27-7-2007
 Meld misbruik5-11-2006 15:52:26

www.harmonydjteam.be

vallen zeer goed mee wat prijs betreft!!!

wij hebben deze ook voor ons feest




Kristel

 Meld misbruik5-11-2006 17:07:00

DJ Yorka vraagt 300 € voor een gehele avond zonder extra kosten voor bijkomende uren.
Kijk voor meer info eens op:

www.djyorka.centerall.com



ann
23-9-2006
 Meld misbruik5-11-2006 17:18:29

Hallo Ann,

Ik vind dit wel vrij duur. Een avondfeest duurt gauw tot 5u... Dus moet je al 200 euro bijrekenen. Wij betaalden voor g



ann
23-9-2006
 Meld misbruik5-11-2006 17:20:44

Hallo Ann,

Ik vind dit wel vrij duur. Een avondfeest duurt gauw tot 5u...Dus moet je al 200 euro bijrekenen. Ik vind het raar dat je vanaf 1u al een surplus moet betalen,toch niet echt logisch. Wij betaalden voor de ganse avond 350.00 euro alles in. Het is jouw keuze, maar duur betekent niet altijd beter toch?

Succes,

Ann & Kris (23/09/06)



Thierry

 Meld misbruik2-12-2006 19:59:55

---



Rob

 Meld misbruik23-2-2007 14:34:10

Hallo Ann

Vanaf 200 euro heb u Geluid en dj voor heleavond excl reiskosten

En met Lichtshow erbij vanaf 350 eur voor heleavond excl reiskosten

Artiesten is ook mogenlijk bij ons.

Voor foto's kan u vinden op onze website: www.mbm-drive-in-show.nl

Vriendelijke groeten van Rob Hukema



Daniel

 Meld misbruik21-3-2007 18:37:16

Na jaren van DJ'en in dancings en clubs kom ik terug naar mijn eerste liefde : huwelijken en verjaardagen.

Op gebied van muziek ben ik een echte kameleon oud, nieuw, zacht of boenk... je zegt het maar. Ik draai alles met even veel plezier. De echte specialiteit zijn de oldies en disco. Normaal ook als je ziet dat ik net even over de 50 ben. Voordeel van deze "gevorderde" leeftijd is wel de mensenkennis t.o.v. de veelal véél jongere collega's. En mensenkennis is soms wel nodig om een "lastig" publiek op de dansvloer te krijgen.

Wat betreft materiaal : ik gebruik uitsluitend kwaliteitsmateriaal van bekende merken.De uitgangwattage is 1200 watt stereo of zelfs 2500 watt mono (zeer geschikt voor buitenparty's). Op simpele vraag en zonder meerkost kan er ook een lichtshow met PAR's en scanners voorzien worden.

De vraagprijs is all-in : desnoods vanaf het moment dat de receptie begint met zachte lounge/achtergrondmuziek tot en met het einde van de feest - hoe laat dat ook mag zijn !!! Geen beperking in uren of wat dan ook. VASTE PRIJS = GEEN VERRASSINGEN.

Normaal 350 euro - nu slechts 250 euro - beperkte tijd geldig !!!!

Alle bijkomende informatie : 0495.746060



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info