Terug naar overzicht
ons feest was in zaal horta in antwerpen en wij hadden vj cobra, niks dan lof voor die mensen. de dansvloer is nooit leeg geweest, een verzoekje was geen probleem. Wij zijn beide meer rock/metal fans en dat hebben ze mooi verwerkt met klassiekers, niet te veel schlagers en zelfs boombal muziek. Verlichting was ook zeker goed in orde, vermits horta een grote zaal is, was dat best wel nog bang afwachten, ook de videoschermen is door veel mensen zeer positief onthaald.
Dag Peggy,Wat je vraagt voor jullie feest is volgens mij perfect haalbaar en ook de installatie is geen probleem.Een fuif is er voor iedereen en daar maken we graag ons werk van!!Neem gerust een kijkje op mijn website www.partysound.be of mail me voor verdere info op info@partysound.be Groeten, Bart...PARTYSOUND
Eerder een trouwfuif dus :-) .Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Hoi Sara, Wij huwen ook in Horta ! Ga zeker contact opnemen met VJ Cobra ! Bedankt voor de info !Peggy
Dé all-in discobar voor een geslaagd feest! Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest! Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende allround Dj.U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.:* Huwelijksfeesten*Verjaardagsfeesten*Personeelsfeesten*Kleine en Grote Fuiven*Communie / Lentefeest*Bedrijfs / Personeelsfeesten*Familiefeesten*......Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest! Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende allround Dj.
U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.:
* Huwelijksfeesten
*Verjaardagsfeesten
*Personeelsfeesten
*Kleine en Grote Fuiven
*Communie / Lentefeest
*Bedrijfs / Personeelsfeesten
*Familiefeesten
*......
Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.