Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedgekeurd misboekje!!

  27-1-2013 15:53:34
Beste bruidjes,

Na een hele moeilijke ondertrouw (zie voorgaande berichten) :os is ons misboekje deze week volledig goedgekeurd door de priester!! En dat geeft toch een enorm opgelucht gevoel!!
Nu nog een goeie en mooie manier vinden om ze te drukken zoals ik wil en ik kan weeral een puntje afvinken van mijn lijstje!!
Kent er iemand een goeie site waar ik zelf mijn misboekje kan opmaken en laten afdrukken?

Alvast bedankt!!

Groetjes!!

Joke
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1517


Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik27-1-2013 18:28:32

Super! Wat heb je uiteindelijk met de zinnetjes over de kindjes en nicolas gedaan? Over de site kan ik je helaas niet helpen, wij trouwen niet voor de kerk... Groetjes



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik27-1-2013 18:56:17

Hey Michèle,

ik heb het gewoon aangepast naar het klassieke zinnetje dat hij verwachtte he :-).Wou er verder ook geen discussies meer over hebben. En ben blij dat dit gedeelte er nu voorlopig opzit :-)!
Hoe verlopen u voorbereidingen?

Groetjes!



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik27-1-2013 19:37:19

Hey Joke,

Ik volg even mee :-) Ik heb ook de teksten klaar maar ben aan het wachten tot de pastoor ons gaat bellen :-)
Ik heb ook geen idee hoe ik dit kan afdrukken en hoe je dit best maakt? :-)



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik27-1-2013 19:55:21

Hoi Joke, aangezien weniet voor de kerk trouwen hebben we natuurlijk veel minder werk :) de belangrijkste dingen staan vast, nu nog de kleine dingen zoals de decoratie enz. Enkel voor de openingsdans hebben we een groot probleem..we vinden niks maar dan ook niks dat we allebei graag horen... Blijven zoeken zeker... En bij jullie?



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik3-2-2013 20:49:10

Hey Michèle,

Hier verloopt alles volgens plan, al mijn afspraken liggen nu ook vast, met ceremoniemeester, dj, fotograaf en de kapper voor de laatste regelingen te treffen.
Nu net nog boekje drukken, cadootjes voor de kerk afmaken, naamkaartjes zaal enz...
Ik begin wel lichtjes stress te krijgen nu, tkomt zo dichtbij ineens :os
Wat de muziek betreft daar zijn wij het al een tijdje over eens, gelukkig, want ik vind dat inderdaad ook wel moeilijk.
Wat hoor jij zoal graag van muziek en voor welk nummer zou jij willen gaan?


Katrien, heb jij ondertussen al de goedkeuring gekregen? ;-)




Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 21:27:30

Ik heb de pastoor nog niet gehoord. Ze gingen mij contacteren begin februari. Ik vind dit persoonlijk wel laat voor onze trouw op 1/6 maar ja, ik had al twee keer gebeld en ik moest mij zeker geen zorgen maken. Ze gingen mij contacteren. In ieder geval, volgende week ga ik terug zelf bellen. denk ik. Of zou ik nog wat wachten? :-)



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik9-2-2013 20:40:33

hahaha katrien,
Ik zou al zelf gebeld hebben ze.....

Weet je al iets meer ondertussen :-)




Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik10-2-2013 12:19:01

We zijn vrijdag mogen langsgaan en we hebben juist ons misboekje teruggekregen. Hij heeft een paar dingen verandert in ons boekje en hij wil ook de juiste muziek kennen alvorens hij zijn goedkeuring geeft.

Ik vind het wel raar dat het ondertekenen van het huwelijksregister pas op het laatste van de mis is? Is dit bij jullie ook zo?



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik10-2-2013 22:07:05

Hey Katrien,

Bij ons zit het zo wat middenin, eerst de homilie, dan de huwelijksinzegening en belofte, zegening van de ringen en dan de ondertekening van het huwelijksregister, daarachter komt bij ons nog voorbeden, offerande,gebed over de gaven, prefatie, onze vader en huwelijkszegen.
Hoe ziet hij het dan bij jullie?
Groetjes!!



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik11-2-2013 12:27:02

Ik heb het ook mogen aanpassen. De ondertekening volgt na zegening ringen en kaars. Je hebt echt een eucharistieviering dan met hostie? Ik moet we preek er nog inzetten en dan is ons boekje goedgekeurd :-) heeft hij dit bij jullie ook al ingevuld of wordt dit blanco gelaten in het misboekje zodat we de dag zelf moeten luisteren? Ben je al begonnen aan lat out van boekje? Ik vind het echt moeilijk. Weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen...



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 20:54:27

Hey katrien,

Wij hebben idd eucharistieviering met hostie.
Bij ons is de preek blanco gelaten, hij heeft gezegd dat hij die zelf gaat aanvullen en dat het niet nodig is om dit in het boekje te zetten.
Wat de lay out betreft, mijn boekje is klaar, ik wil het anders gerust eens doorsturen ze.... :-)
Stuur anders je email adres eens door.

Groetjes :-)



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik12-2-2013 12:23:20

Hey Joke, Ons boekje is ook goedgekeurd joepie! Stuur maar naar kr_katrien@hotmail.com Heb je al idee hoeveel je er gaat afdrukken ? Ga je via drukkerij? Ik denk dat dat ook wel wat kost zeker! Groetjes



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik14-2-2013 12:20:37

Hey Katrien,

Ik laat ongeveer een 30 tal boekjes drukken, enkel voor de mensen van de suite. Anders zit al het aanwezige volk het boekje al te doorlezen en zijn ze niet meer zo aandachtig :-)
Ik heb nu prijs gevraagd hier bij ons in Harelbeke in een copycenter en ik betaal voor 30 boekjes met gekleurde kaft vooraan 35 euro.
Ik vind het echt niet veel geld en ben supertevreden :-)
Ik stuur je zo mijn misboekje eens door!



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik14-2-2013 18:44:09

Ik had gedacht aan 100 boekjes ook voor de aanwezigen :-)

Dat valt heel goed mee die prijs. Bij een drukker is het veel duurder precies. Ik ga eens nadenken wat ik met de kaft wil doen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info