Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoektocht naar feërieke ceremonie locatie en niet te duur

  14-1-2013 17:59:03
Hallo,

Net een positiever telefoontje gekregen van huis van de mens en na een leuk beursbezoek op wij trouwen in kortrijk zit onze planning weer vollop op de rails.

Graag had ik de ceremonie met het huis van de mens op een leuke locatie gehad. Namelijk buiten met mogelijkheid van binnen of beschutting in geval van slecht weer. Wij zitten wel met een zeer krap budget, en de feestzaal is wat krapjes. Ergens had ik het liever weg gehad van de feestzaal omdat wij enkel met de suite daar zullen eten en de andere gasten pas vanaf het dessertbuffet zullen komen.

Zijn er mensen die leuke locaties weten die niet duur zijn? Dit is slechts enkel voor de ceremonie wat ongeveer een uurtje zal duren.
Dit liefst regio Izegem - Roeselare - Kachtem. Dan zitten we dichtbij de feestzaal.
Dit mag een hoevetje zijn, mooi siertuin, ... moet niet van een feestzaal zijn, wie weet particulier die dit ziet zitten?

Elsy
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1465


evy

 Meld misbruik29-1-2013 13:41:43

Hallo Elsy, we zitten ook met dezelfde vraag, aangezien we het ook niet in de feestzaal willen houden omdat we ook enkel met de suite in de feestzaal zullen eten en nadien dessertenbuffet voor de rest. Dus zou raar overkomen om het in de feestzaal te laten doorgaan om daarna de mensen na de ceremonie terug naar huis te moeten sturen om 's avonds terug te laten komen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info