Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoelang wachten op jurk?

  31-12-2012 0:46:20
Hallo medebruidjes!

Ik heb op 27 september mijn bruidsjurk bij JPC in Antwerpen besteld.
Tot op heden heb ik nog geen telefoontje gehad dat ze klaar is. Ik ken er uiteraard niet veel van, maar ik had toch gehoopt om in januari de jurk te gaan passen want er moeten waarschijnlijk nog wat aanpassingen aan gebeuren. De originele jurk heeft een vrij lange sleep en die wil ik laten inkorten. Voor de nieuwsgierigen, via de link vind je mijn jurk :) Een beetje speciaal, maar ik vind ze prachtig (zoals elke bruid haar jurk prachtig vind uiteraard )

http://fashionbride.wordpress.com/2012/07/21/nicole-spose-2013-colet-spring-bridal-collection/#jp-carousel-97656

Groetjes!

Lotte
6-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1518


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik31-12-2012 1:10:22

Dag Lotte,

Ik vind het maar raar dat JPC geen datum heeft vastgelegd voor uw eerste pas. Normaal als ge uw kleed koopt prikt ge ineens een datum voor de eerste pas. Als ik u was zou ik er toch zo snel mogelijk naar bellen. Ik heb van een collega gehoord dat haar vriendin haar bruidsjurk daar vorig jaar had gekocht en dat bleek dat ze de verkeerde hadden besteld... Niet dat ik u wil bangmaken maar ik zou er toch achterzitten voor de zekerheid.

Grtjs



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik31-12-2012 1:22:40

oei, dat klinkt niet goed
mij hebben ze gezegd dat ze mij gingen bellen wanneer de jurk klaar was...
Dan zal ik morgen maar eens bellen! Als ze open zijn met de feestdagen...
Bedankt voor je tip! Ik vond precies al dat het wat lang duurde

Groetjes



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik31-12-2012 5:46:54

Ik vind het zo lang niet hoor. Ik had de mijne ergens eind oktober vorige jaar besteld en in april was het pas binnen... Jij trouwt wel eerder en daar zullen ze ook rekening mee houden, maar ze hebben uiteindelijk maar max. 2 maanden nodig voor de retouches (sneller is meestal wel), dus ik zou me nog niet zoveel zorgen maken... Mijn kleed begonnen ze te verstellen vanaf eind juli en ik trouwde begin september, een goeie maand op voorhand dus. Groetjes.



Eva
13-9-2013
 Meld misbruik31-12-2012 8:26:37

Ik heb ook eind september mijn kleed gekocht en heb vorige week telefoon gekregen dat de jurk vanaf 8 februari in de winkel zal zijn, dus vermoedelijk is dit bij jou ook zoiets.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik31-12-2012 8:27:50

Inderdaad lijkt me nog niets aan de hand. Er is nog veel tijd, ze doen dat ook niet graag teveel op voorhand. Maar het heeft geen zin om te zenuwachtig te zijn, dus bel ze maar op!



Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik31-12-2012 9:31:53

Hey Lotte,

Antwoordjes op jouw vraag heb je ondertussen al hé.
Ik wil jou wel nog eens zeggen dat je een heel tof en origineel kleed hebt! Goede keuze! :)



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik31-12-2012 10:48:38

Hey
Ik heb mijn kleed eind oktober besteld en heb ook nog geen datum vastgelegd voor mijn eerste pas, maar ze zeiden dat het tot 4 maand kon duren voor mijn kleed binnen was en dat ze dan zouden bellen. Dat zal dus ergens in februari zijn... Maar als je echt op hete kolen zit, kan je altijd eens bellen hé :)



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik31-12-2012 11:00:16

hoi hoi,

Hier een bruidje die begin sept haar jurk ging vastleggen in de winkel en ook ik kreeg nog geen afspraak voor een eerste pas (mss ni zo erg met feestdage weer wat overbodige kilo's extra) enkel te horen dat het tot 6 maand kan duren eer de jurk binnen komt.
Dus dat is pas MAART!!!! dus even geduld en geniet maar van de foto's van je mooie jurk, ik vind je jurk echt leuk.

groetjes



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik31-12-2012 11:25:04

Ik heb ook pas eind okt besteld en ga pas eind april mogen bellen voor de eerste afspraak vast te leggen.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik31-12-2012 14:20:15

Toen ik mijn kleed ging bestellen werd er al meteen een datum voor de 1ste pas en 2de pas + afhaling vastgelegd. Daardoor wel nog tot 26/07/2013 wachten vooraleer ik mijn kleed nog eens mag aandoen



Inge
20-7-2013
 Meld misbruik31-12-2012 14:20:41

Ik heb op 1september mijn kleed besteld en ook nog geen pas of datum gehad. Het ging 7 maand duren eer men kleed binnen was, dus ik ben nog op mijn gemak.



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik31-12-2012 14:28:14

Geen zorgen maken, zou ik zo zeggen!
Ik heb mijn jurk begin september gekozen en mag pas in mei voor het eerst gaan passen... Lijkt eindeloos lang, maar hij moest wel van nul op maat gemaakt worden.

Maar ben je ongerust? Bel dan gewoon eens.. zodat je weer op je twee oren kan slapen ;).



Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik31-12-2012 14:58:57

Ik heb mijn jurk 2 okbtober gekozen, en mag op 20 februari gaan voor de 1ste pas... daarna 2weken voor de trouw nog eens en dan mag ik het meenemen.



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik31-12-2012 21:40:37

Bedankt Sofie en Sarah voor jullie complimentjes :) ik ben er ook echt verliefd op! uiteraard ben ik niet zo mager als het pasmodel
Ik heb vandaag maar eens gebeld, maar zoals verwacht met dezer dagen, geen reactie. Ik zal ergens volgende week nog eens polsen. Allemaal bedankt voor de geruststellende woorden, ik heb schrik dat ik stilaan in een bridezilla aan het veranderen ben

Groetjes



Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik1-1-2013 12:58:13

Lotte, ik heb ook bij JPC besteld op 27 oktober.
Mij hebben ze gezegd dat de eerste pas ergens eind maart zou zijn. Ik mocht dit zelfs tot half april rekken aangezien ik nog wou afvallen en dan nog was er genoeg tijd!
Ook mijn kleed moet dan nog worden ingemaakt,
Dus don't worry... 2 tot 3 maanden van te voren is tijd genoeg!



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik1-1-2013 22:23:26

Dank je wel voor de geruststelling!
Bij mij was het ook de bedoeling om af te vallen, maar ik weet echt niet hoe
oké, op mijn eten letten en sporten, maar dat gaat moeilijk door mijn onregelmatige uren op het werk.. en een crashdieet zie ik niet echt zitten!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info