Terug naar overzicht
Wij hebben DJ Christophe, en zijn site is http://www.adeejay4u.be/adeejay4u/DJ_Christophe_-_a_Dee... .Hij is afkomstig uit Laarne. We hebben hem al eens gehoord op een feest, en ook tijdens het eerste gesprek klikte het meteen.Groetjes
Ik volg even mee! Wij zoeken er ook nog eentje!
Hoi,Ik ben reeds 24 jaar bezig als dj en heb zeer veel muziek in alle genres.Neem gerust eens een kijkje op mijn weebsite www.partysound.be of vraag een vrijblijvende offerte aan.Bij mij kan je ook steeds inzage krijgen op de collectie indien je dat wenst.Het is echter niet omdat je een kleindere collectie hebt (zoals blijkbaar bij die dj)dat je daarom een minder goede dj bent.Het voornaamste is dat het klikt tussen jullie en de persoon in kwestie en vertrouwen hebt in de dj.Neem zeker ook steeds een dj die werkt MET CONTRACTEN.Ik weet dat dit niet het onderwerp is maar ik kan het enkel maar benadrukken!Prettige feesten, Bart...PARTYSOUND
Beste,Wij komen daar toch regelmatig.....Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
Heb je specifieke muzikale wensen dat het niet evident is om een geschikte DJ te vinden?Het kan helpen om dit even te vermelden.Feitelijk bestaan er geen slechte DJ's, enkel een verkeerde combinatie van DJ & publiek.Vandaar het belang dat jullie eerst zelf moeten weten wat jullie specifieke wensen zijn. Hierna kunnen jullie to-the-point beginnen zoeken.Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Graag stel ik onze diensten voor op onze website , en bespreek ik deze graag in een vrijblijvend persoonlijk gesprek .Daarin leggen wij graag uit dat wij als dj team een echte meerwaarde kunnen zijn met kwalitatieve DJ's die allemaal gemiddeld 10 jaar ervaring hebben in trouwfeesten .Ontdek ook onze uniek all in one formule !!Met muzikale groeten Mel productions DJ Team