Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk obsessie!

  17-12-2012 14:11:30
Hoi dames,
Nu moet ik toch even iets kwijt...Ik schaam mij gewoon!
Ik beschouw mijzelf als een nuchter en realistisch persoon.
Bij het kiezen van mijn trouwjurk stond dan ik dan ook niet te snotteren of kreeg ik knikkende knieën ofzo. Ik was wel onmiddellijk 100% zeker van mijn stuk en SUPERblij.
De afgelopen maanden heb ik uiteraard geregeld eens weggedroomd bij de gedachte aan DE jurk. Maar dat viel allemaal best mee.

Maar nu...afgelopen zaterdag...mijn jurk is klaar (vreugdesprong) en mag mee naar huis, fijn.
Bij thuiskomst jurk mooi weggehangen (in de kledingzak uiteraard), onderrok mooi aan de kapstok...en sindsdien ben ik het noorden kwijt!!

Ben die nacht 3x (ja, 3 keer) wakker geworden met het idee "het hangt beneden"!
Elk excuus is goed om naar beneden te lopen. Mijn hart maakt een sprongetje vanaf ik die kledingzak nog maar zie.
Ik moet mij echt bedwingen om niet elke keer die rits een beetje naar beneden te doen en "effe snel" in die zak te piepen.
Ik vind gewoon redenen uit : "De bolero zal toch niet verkreuken?", "De sleep plooit toch niet?"...Dit moet uiteraard onmiddellijk gecontroleerd worden!

Hoe onnozel. Ik durf dit gewoon tegen niemand vertellen.
Behalve tegen jullie natuurlijk...be gentle...

Groetjes,
Anja.

Anja
10-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2240


tatjana
28-12-2012
 Meld misbruik17-12-2012 14:46:08

Goh, ik had dat ook bij het passen. Geen tranen, geen knikkende knieën. Bij het 2de kleed dat ik paste was het direct BINGO! Had er dan wel nog een paar gepast om eerst 100% zeker te zijn.
Als het op maat was gemaakt, dan nog altijd geen tranen enzo...
Ik zal het wel pas de dag voor de trouw gaan afhalen, dus daar zit ik wel safe :)
Maar ik zou ook zo constant zitten denken, van gaat dat niet kreuken in die zak? Daarom dat ik mijn kleed pas de dag voordien ga afhalen...



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik17-12-2012 15:03:05

Moet u toch ni schamen? Geniet gewoon van dit uniek en spannend gevoel! ;)



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik17-12-2012 15:13:51

hey das toch niks om je te schamen ik zal mij ook moeten inhouden de dag dat ik het ga meekrijgen en me moeten bedwingen om het geregelt te passen



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik17-12-2012 16:51:50

Ik zit het nu al constant te googelen om het nog eens te zien :p



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik17-12-2012 17:30:01

hihihi :D ik vind het wel schattig!



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik17-12-2012 20:17:46

Hehehe :-) :-)

Ik had ook geen tranen of knikkende knieën..
Maar ik kan het vaak ook niet laten om naar de foto's ne keer te kijken!! :-)



bruidje87
20-7-2012
 Meld misbruik17-12-2012 20:33:43

heel normaal.
Ik vond mijn kleed prachtig toen ik het aanhad, maar ook geen tranen ofzo.
Maar eenmaal erna wou ik telkens de foto's zien en toen het bij mijn ouders hing zocht ik telkens wel een uitvlucht om even tot daar te moeten en dat enkel om de jurk nog eens te bekijken.



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik18-12-2012 10:02:24

Vind ik ook supercool eigenlijk... bij mij zal het kleed bij mijn ouders hangen... wie weet vertelt mijn ma ook zo'n verhaal... zij is er minstens even weg van als ik :-) je toverde in elk geval een brede glimlach rond mijn mond... :-) (en na een hels weekend (en avond gisteren) verbouwen is dit niet zo simpel als anders... :-) )
Geniet ervan en voor mijn part loop je heel de tijd in jouw kleed rond :-) (al zal het misschien tegen dan grijs zijn :-) )
Liefs



Anja
10-1-2013
 Meld misbruik18-12-2012 12:53:32

Bedankt voor de fijne reacties dames!
Ben blij dat jullie ook zo in elkaar zitten.

@Sofie: hihi, echt grappig. Maar het aandoen, no way! Mag er niet aan denken dat er iets mee gebeurd.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik18-12-2012 13:29:48

hihi spannend!!!! nog even geduld en je mag het heel de dag aandoen!!!!!!!!!!!!!!!!



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik18-12-2012 14:33:34

Ik had dat met de keuze...

Ik had het gekozen en dan foto's genomen om aan mijn getuige te laten zien...
En ik heb dan zo 2 a 3 weken elke dag verschillende keren naar de foto's gaan kijken. Ik heb de foto zelfs opgeslagen op mijn computer op het werk om regelmatig te kunnen gaan kijken... Maar ondertussen is het wel al zeker 2 weken geleden dat ik het nog gezien heb...



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik20-12-2012 21:10:04

Dat is de reden dat ik mijn kleed in de winkel laat hangen tot een week voor mijn trouw :-) ik zou anders ook zo zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info