Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vermijden openingsdans

  11-10-2006 12:53:00
Hallo iedereen

Ik heb een moeilijk probleem: mijn toekomstige ziet het helemaal niet zitten om een openingsdans te doen (hij danst nooit ofte nooit) en ik wil hem niet dwingen.

Maaar: hoe krijgen we de gasten op de dansvloer? We hebben schrik dat ze toch op ons zullen wachten.
Een speech te gaan afsteken waarom er geen openingsdans is, is niet echt een leuke optie ;-)
Wie weet raad?

Groetjes
Annelies
14-07-07

Annelies
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 902


Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik11-10-2006 13:14:28

Hallo Annelies,
kan hij voor 1 keer niet de moeite doen om toch eens met jou te dansen? Dat oogt toch ook mooi op de foto's en eventueel video. En iedereen kan nog eens goed jouw kleed bewonderen. Ik heb ook wel bang voor die openingsdans want mijn vriend kan zo goed dansen (jaren les gevolgd) en ik heb maar 10 lessen gevolgd, dus ja... maar wij hebben daarom aan onze DJ gevraagd een rookmachine mee te brengen, dan leidt dat misschien wat af van ons :o)

Dominique
25.11.2006



Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik11-10-2006 13:19:35

Hey,

Misschien kan je een speech doen om iedereen te bedanken na het dessert of zo. Dan kan je de ouders naar voren roepen en de getuigen. Wij gaan deze mensen allemaal een klein bedankje geven. Als jullie dit niet doen kunnen jullie ze gewoon naar voren roepen en een applaus vragen voor hen of iets dergelijks. Als dan toch iedereen vooraan staat kunnen jullie misschien zeggen dat dan ook ineeens de dans geopend is. Dan kunnen jullie ouders en de getuigen met elkaar dansen. Of jij kan met je papa dansen? Als deze mensen allemaal naar voren worden geroepen en er toch al staan op de dansvloer kan je ze evengoed ineens aanzetten om te dansen. Dan is het ijs ook ineens gebroken. Tis maar een idee hé.

Groeten,

Vicky 797



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-10-2006 13:35:00

Hey,

het is heel jammer, want voor mij was de openingsdans één van de hoogtepunten van de dag, maar als je ventje het niet wil, valt er weinig aan te doen hé.

Misschien kan je iedereen op de dansvloer krijgen met die serviettendans? Dan kan je vooraf afspreken met je ouders, getuigen, broers en zussen dat ze meteen op de dansvloer gaan staan. De rest zal dan vanzelf wel volgen. Als je daarna aan de DJ vraagt om met uptempo-nummers door te gaan ipv met slows, dan blijven ze waarschijnlijk ook wel dansen.

Of je gaat voor iets heel opzwepend zoals de Plopdans. Gegarandeerd volk op de vloer!

Laat je ons weten wat jullie beslissen?

Groetjes,
Lieve



Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik11-10-2006 16:13:11

Hey,

mijn vriend wou ook absoluut geen openingsdans doen. Onze oplossing was echter nogal drastisch: geen dansfeest ...
Wij vinden dat nu ook niet echt erg, omdat we alletwee naar metal luisteren en de muziek die normaalgezien op een huwelijk gespeeld wordt echt ons genre niet is. Ge kunt nogal moeilijk staan headbangen ook hé als openingsdans :)



K
7-7-2007
 Meld misbruik11-10-2006 16:42:55

Ik vrees dat als jullie geen openingsdans doen en er is wel een dansfeest voorzien, dat het dan idd moeilijk wordt om A de mensen aan het dansen te krijgen en B de vermijden dat ze een ganse avond aan jullie kop gaan zagen, want ze gaan wel een openingsdans verwachten...

Langs de andere kant, doe gewoon waar je zin in hebt. Onlangs was ik op een superleuk trouwfeest, daar was wel een openingsdans, maar een heel alternatieve, en daarnaast is er de rest van de avond veel new wave gedraaid, dus waarom zou dat niet kunnen he :-)

Enfin, ik hoop datt jullie een oplossng vinden. Zit trouwens met een soortgelijk probleem, en weet ook nog niet 100% hoe het op te lossen ;-)



Jacqueline
22-12-2006
 Meld misbruik12-10-2006 15:28:17

Wij hebben laatst een bruiloft gehad en het bruidspaar had aan de band te kennen gegeven dat ze geen openingsdans doen, maar dat ze dat aan de vrienden over lieten.
En toen hebben wij (de vrienden) de openingsdans gedaan. De polonaise.
groetjes jacqueline



Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik12-10-2006 16:48:57

Hallo,

Ik zou vragen dat de DJ dit zo ook aankodigt. Dat hij vraagt of alle genodigden ter ere van het bruidskoppel op de dansvloer willen komen om het dansfeest zo met zijn allen gezamelijk te openen. Ik ben zeker dat dit moet lukken!! Jullie kunnen dan nog kiezen met welk soort dans het wordt ingezet: met de polonaise zit men direct in de sfeer, met een slow bouwt men op...

Veel succes ermee en laat maar horen hoe de mensen hebben gereageerd!

Lobke.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info