Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking voor de mensen die naar de misviering kwamen

  10-12-2012 21:04:52
We willen de mensen persoonlijk bedanken dat ze aanwezig waren op onze plechtigheid, maar hebben inspiratie nodig:

- ijsje lekken
- cupcakes geven

.. iemand nog ander voorstel of meer inspiratie??

Valerie
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1108


Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik10-12-2012 21:25:48

Bij mooi weer vallen ijsjes wel in de smaak hé. Ik zou ook wel iets willen doen, maar aangezien we in oktober trouwen zijn ijsjes wat riskant. Wij gaan misschien mini-gebakjes geven (bvb. profiterollekes) en afhankelijk van het weer ofwel een glaasje schuimwijn ofwel een opwarmertje (een jenevertje of zoiets). Groetjes, Annabel



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik10-12-2012 21:41:30

Op het huwelijk van een vriendin in oktober stond er een kraampje met warme wafels op een stokje. Overheerlijk en hartverwarmend....



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik10-12-2012 22:29:13




Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-12-2012 8:50:02

bij ons ook een kleine receptie na de mis, en hier worden ook ijsjes gegeven, met rode bollkes op en witte sangria (mmmm)



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik11-12-2012 18:49:31

Hey datumgenoot :-)
Ijsjes lekken na de mis heb ik al eens meegemaakt bij vrienden, superleuk en lekker! En de mensen blijven nog even rondhangen waardoor je al een gezellig babbeltje kan slaan. Mooi voor de foto's ook!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info