TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
25-5-2013
|
9-12-2012 12:22:06
Lieve, zoek zeker maar een andere DJ, want die hun huisDJ trekt op niks! Waarom neem je geen latinbandje voor in het begin en daarna een DJ?
|
|
Bart
|
9-12-2012 12:24:25
Hoi,
Wat je verwacht van jullie dj is zeker en vast een grote uitdaging maar daarom niet minderwaardig.Laat jullie vooral niet verleiden door de eerste/beste dj en vooral niet door de prijs. Neem een dj waar je goed bij voelt.
Als jullie meer info wensen kunnen jullie alvast een kijkje nemen op de website www.partysound.be en dan bezorg ik jullie graag de nodige info.
Groetjes, Bart...PARTYSOUND
|
|
Guido
|
9-12-2012 21:09:29

|
|
Marc
|
10-12-2012 17:52:42

|
|
Dierk
|
|
|
Dirk
|
10-12-2012 22:42:25
Beste Lieve, Een feest met genodigden van diverse origine, vereist een gevoel voor muziek van even diverse oorsprong. Je muziek zou zowat moeten variëren tussen world music zoals je zelf aangaf: vooral zuid-amerkaanse merengue, reggaeton (gasolina!) en salsa nummers. Een lijstje vooraf met duidelijke afspraken lijkt me hier op zijn plaats. Een CD van Johnny Guala hadden ze me toegestopt, meen ik me te herinneren van een vorig soortgelijk huwelijksfeest, was heel populair toen... Uiteraard ook "westerse" allround toegankelijke nummers die iedereen kent en dus aanspreekt zoals Rihanna en Shakira (waka waka song!) met daarbij het recent tophit werk... en je feest kan niet stuk! Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
|
|
Chris
|
21-12-2012 14:21:41

|
|
steven
|
30-12-2012 23:12:16

|
|
Bart
|
27-2-2013 23:06:32
Dé all-in discobar voor een geslaagd feest! Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest! Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende allround Dj. U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.: * Huwelijksfeesten *Verjaardagsfeesten *Personeelsfeesten *Kleine en Grote Fuiven *Communie / Lentefeest *Bedrijfs / Personeelsfeesten *Familiefeesten *...... Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren. |
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|