Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ

  6-12-2012 13:31:12
Bruidjes!
Ik kreeg een offerte van een DJ. Ik viel bijna van mijn stoel!
850 euro! Zonder verplaatsingskosten dan... Is dit normaal?
Is dit bij iedereen zo duur?
Amai...

Lies & Eline
30-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 26 | Gelezen: 2378


ilse
24-8-2013
 Meld misbruik6-12-2012 13:36:34

300 euro,is de redelijke prijs er kunnen nog vervoerkosten bijkomen en misschien ook diner?



kris

 Meld misbruik6-12-2012 13:50:40

Nee, da's niet bij iedereen zo duur, er zijn er zelfs die zogoed als gratis hun diensten aanprijzen, het is er dan wel naar ook natuurlijk.
Doe de moeite en scroll hier even door op het forum bij het forumcategorie "disc-jockey" en je zal hier genoeg topics kunnen lezen over prijzen van dj's.
De hoger genoemde prijs van 300 is dan eigenlijk weer te weinig en doet me de wenkbrauwen fronsen, tenzij dit zonder de installatie is.
Reken op een prijs tussen de 400 en 700 Euro voor een dj die ervaren en legaal bezig is en een basisinstallatie. Hogere prijzen zal je bij firma's vinden die beschikken over een dj-team en/of als je wensen ivm de installatie exuberant zijn. Of bij een dj die tot in 2015 zogoed als volgeboekt is en die het zich kan permitteren om meer dan 700 te vragen :-).





debora
18-7-2014
 Meld misbruik6-12-2012 13:53:42

amai, das inderdaad wel heel veel seg... De offertes die wij gekregen hadden, waren telkens rond de 450euro...Met installatie bij dan...



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik6-12-2012 14:08:37

Bij ons is't een vaste installatie van de zaal en hun dj



jean-paul

 Meld misbruik6-12-2012 15:05:52

Ik vraag rond de 400 euro (naargelang de afstand) "all in" van begin tot einde



krista
9-8-2013
 Meld misbruik6-12-2012 15:18:36

hoi lies en eline,
van waar zijn jullie?
mss dat jullie medebruidjes hun dj aan jullie kunnen aanbevelen.
ik wil die van mij in elk geval aanbevelen maar ik ben van limburg...
laat t ons weten, mss kunnen wij jullie helpen ;-)
groetjes



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik6-12-2012 15:26:54

Wij hebben van 's morgens tot einde feest live muziek in de kerk en op avondfeest met zangeres, saxofonist, DJ en betalen zo'n € 1025. Dan zou je in vergelijking met ons echt wel te veel betalen hoor!



candy
20-7-2013
 Meld misbruik6-12-2012 15:33:34

ik betaal ook maar 325euro al in dus das echt wel veel wa zou toch eerst goed rond zien hoor



anouk
8-6-2013
 Meld misbruik6-12-2012 15:45:29

Hallo
wij betalen 950 euro we weten dat dit heel duur is.
Maar we planden onze trouwdatum naar gelang van de DJ. Hij is super, en vinden dit ook heel belangerijk.


Hij brengt ook zijn eigen projector mee, bellenblazer, rookblazer, lichting show , hij filmt de dansvloer en je kan de beelden zien op groot scherm. Maar ook spelletjes bv karaoké indien we dat wensen... Of draadloze micro zodat we aan tafel kunnen speechen.

We zijn al naar veel trouwfeesten geweest waar er geen ambiance of sfeer was door te dj, dit wouden we zeker niet.




Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik6-12-2012 15:52:54

Wij betalen ook 950 voor onze DJ en we zijn vanuit de zaal verplicht deze DJ te nemen.



sharon
22-6-2013
 Meld misbruik6-12-2012 16:07:41

dit is idd duur... die van ons kost ons 450eu, vind ik meer of genoeg.



Lies & Eline
30-4-2014
 Meld misbruik6-12-2012 17:05:57

We zijn van Brugge. We hebben gelukkig nog even tijd.. :)



Jacky

 Meld misbruik6-12-2012 18:25:05

Ik hoor hier prijzen waar ik toch even achter mijn oor moet krabben.Je mag nog heel goed zijn, dan nog zijn prijzen boven de 600 euro al heel veel.

Normale prijzen zijn tussen de 400 en 500 euro all in en van begin tot einde feest.
Ik weet dat er dj's zullen zijn die dit te laag vinden, dat is dan hun goed recht, en ik hoop voor hun dat ze met die prijzen dan ook elke week werk hebben.

Ikzelf vraag 400 euro en in die prijs zit indien gewenst een rookmachine, bubbelmachine, lichtbrug, hoedjes en pruiken... en ik draai van begin tot einde feest zonder druk te zetten om het feest vroeg te laten stoppen, dus geen overuren na een bepaald uur.
Mijn klanten weten dus dat ze nooit meer dan 400 euro betalen (west-vlaanderen) buiten west vlaanderen reken ik een kleine vergoeding aan voor mijn brandstof.

http://www.feest-dj.be



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik6-12-2012 19:17:12

ik zou er zeker niet meer dan 500 euro uitgeven.. Wij betalen maar 250 euro maar dat is de DJ van de feestzaal zelf.. :)



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik6-12-2012 20:07:36

Wij betalen 500 euro, van receptie tot einde van het feest. Het enige wat hij wil is een bordje van het hoofdgerecht. Studio Happy Music, hij is van Aalter en draait vooral in Oost- en West-Vlaanderen.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik6-12-2012 20:45:14

hier ook € 500 all-in



Guido

 Meld misbruik6-12-2012 20:56:36




B.

 Meld misbruik7-12-2012 8:28:55

Is 850 euro veel geld ... natuurlijk is dat veel geld.
Is dat duur ... geen flauw idee. Als je in een zaal trouwt als Horta of Eskimofabriek, dan ben je makkelijk 850 euro kwijt alleen aan licht en geluid.

Grotere licht en geluidsverhuurcentra die wekelijks ettelijke feesten opluisteren durven ook snel in die grootordes van prijs aanbieden, zeker als je wat extra licht wil.

Het is maar waar je je prioriteiten legt ... een fotograaf zou een paar duizend euro mogen vragen en een dj moet dan zijn ding komen doen voor een appel en een ei.

Los daarvan kan je als dj natuurlijk je prijs zelf bepalen "de zot vraagt, wat de zot betaalt" ... als Jacky, Guido of welke andere dj dan ook, hun diensten aan 850 euro zouden verkocht krijgen, zouden ze hun hand er ook niet voor omdraaien denk ik



Ina
4-5-2024
 Meld misbruik7-12-2012 17:20:52

Amai dat is duur :-o ;
We betalen 200 euro voor onze dj en die draait ook op fuiven enzo, heeft zelfs al op springtime gedraaid (festival hier in Halen)
& hij draait alles wat je wilt, muziek van nu, muziek van vroeger, slagers, enzo ...




kris

 Meld misbruik7-12-2012 22:11:08

@ina: en die 200 is dan met installatie? Of is die 200 dan gewoon komen draaien voor een uurke of 4? In het 1ste geval graag naar mij een privé bericht met zijn gegevens, die wil ik direct scouten en indien goed bevonden en alles op een correcte manier gebeurt, inhuren.




Bart

 Meld misbruik9-12-2012 12:31:18

Hoi,

Het bedrag dat jullie moeten betalen voor de dj is inderdaad véél te veel tenzij dat je natuurlijk vele optie krijgt die niet vermeld staan.

Het is dus mogelijk dat die persoon zeer veel materiaal nodig heeft op jullie feest voor wat jullie er eventueel zouden van verwachten maar dat kan ik hier niet uit afleiden.

Wensen jullie info of een offerte?Neen gerust een kijkje op mijn website www.partysound.be

Vriendelijke groeten,

Bart...PARTYSOUND.



Tiago

 Meld misbruik11-12-2012 19:58:13




Kristof

 Meld misbruik16-12-2012 14:06:44

Beste,
Heeft u www.musinc.be al eens gechecked?



Johan

 Meld misbruik26-12-2012 10:29:19

850 is een redelijke prijs voor een topdj. Dus als het een topper is, heb je de correcte prijs.




steven

 Meld misbruik30-12-2012 23:18:02




Bart

 Meld misbruik27-2-2013 23:09:04

Dé all-in discobar voor een geslaagd feest!

Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest!
Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende
allround Dj.

U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.:

* Huwelijksfeesten

*Verjaardagsfeesten

*Personeelsfeesten

*Kleine en Grote Fuiven

*Communie / Lentefeest

*Bedrijfs / Personeelsfeesten

*Familiefeesten

*......

Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info