TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
28-11-2012 22:14:37
Ik denk dat de meeste dj's hiermee zeker overweg kunnen, hoor. Maar omdat je met gasten met verschillende muzieksmaken zit, en je ze niet naar huis wilt zien vertrekken ... kun je dit doen door toch wat van hun favoriete muziek te laten afspelen. mvg www.discovideo.be
|
|
Jan
14-8-2014
|
28-11-2012 22:45:06

|
|
Dirk
|
28-11-2012 23:03:53
Dag Liesbeth, Ik denk dat ik je begrijp. Je wenst niet enkel de alom gedraaide 70 en 80 disco en dance classics (oa. Bee Gees, Barry White, Abba, Aretha Franklin, Gibson brs, en zovelen meer), maar je verwacht ook ergens de mindergedraaide-maar-niet-slechtere nummers (Tavares, Herb Alpert, David Christie, Chic, Oddesey, Donnie Elbert, Tempations, Michael Zager Band, enz enz). Een goede balans tussen deze twee én andere genres en je feest kan niet stuk! Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.beinfo@db-almusic.be
|
|
Dierk
|
|
|
Martine
14-6-2014
|
28-11-2012 23:08:01
Geen dj hier, maar wel een tip: Gooi er af en toe ook iets anders door! Dat hoeven daarom geen schlagers te zijn, maar bijvoorbeeld wel iets "recenter".
Ik ben een paar maand geleden "gaan lopen" op 't trouwfeest van mijn neef. Na 3 uur feest was ik de dance, trance en techno (hun favo-genres) echt wel beu gehoord! Ik heb niks tegen die genres, maar heel de tijd door? Nee, toch niet. Daarbij kende ik 80 % van de nummers niet. 'k Was overigens blijkbaar niet de enige die de muziek er maar niks vond ... Voor mij was er al een boel volk vertrokken omdat er "toch niet te dansen viel" en "omdat de muziek hen niet lag". Er stonden wel wat vrienden van 't koppel op de dansvloer, maar altijd dezelfde. Na 3 uur dansfeest (met ervoor nog een diner, maar ik als nicht was - samen met ongeveer de helft van 't volk - alleen uitgenodigd voor 't dessert en 't dansfeest) was ik zowat de laatste van de familie die vertrok.
Disco en 80's zou ik best leuk vinden overigens ... Maar wederom: Wissel af en gooi er af en toe es een 90's-plaat door ook!
|
|
Jacky
|
28-11-2012 23:23:03
Hallo,
Ik moet op 15 december ook een trouwfeest verzorgen met uitsluitend jaren 80 en 90 muziek, bij het gesprek met het koppel heb ik ze ook gezegd dat er nog meer dan 100 personen in de zaal aanwezig zijn die waarschijnlijk een andere smaak hebben wat muziek betreft, gelukkig mag ik ook wat top 40 nummers draaien zolang het geen house, hardstyle dubstep.... is, ook mag ik tussen in wat rock draaien en daar ben ik heel gelukkig mee want de meeste gasten zijn na 2u de disco, soul en funk beu en dan zit je vlug met een zaal die snel leeg zal zijn. zorg toch voor wat afwisseling, de gasten zullen je dankbaar zijn.
|
|
OLIVIER
19-10-2013
|
29-11-2012 0:22:05
hey liesbeth
wij willen vooral muziek van de jaren 50 en 60. En we zijn ook op zoek naar een dj . Inderdaad dit is moeilijk . na wat googlen hebben we er een paar ontdekt. flashback, the maxx en jupiter. we keken vooral naar de ouderdom van de dj (niet te jong) en de jaren ervaring. Omdat we toch de juiste sfeer willen verkrijgen vooral van de jaren 50 met veel . rock en roll zoals bill haley want onze familie is verzot op rock en roll.
Bij discobar the maxx hebben we volgende week een afspraak gemaakt dus volgende week kunnen we mischien iets meer vertellen ,op de site staat een apparte afdeling ,die de muziek op vinyl draait en dat intreseert ons ,een kraakje mag er wel inzitten heeft zijn charmes de andere discobars zoals flashback (en vele andere) heb ik ook gebeld maar Flashback is ondertussen gestopt maar zou ons feest nog willen doen . In Antwerpen was er dit jaar een thema dit met muziek van de jaren 50 en daar waren opvallend veel jongeren bij. Maar kon niet gaan vragen wie die dj was ,we mochten niet op het podium. Anders haden we die genomen.mischien wel wat te duur want dit evenement werd georganiseerd door radio 2
Nu met de opmerking van martine ben ik ook even gaan nadenken.
Moeten we er recente muziek bij steken ,ik weet het niet maar wij horen dat niet zo graag. Maar denk wel dat mensen zijn die dit graag zouden hebben mischien wat later op de avond mischien, Heb ook al gedacht aan een jukebox maar gaat dat genoeg volume geven en de tijd dat nodig is om de plaatjes te wisselen ? laat maar iets weten of jij de juiste dj hebt gevonden. Olivier
|
|
Dirk
|
29-11-2012 13:15:56
Hallo,
Een feest stuurt zichzelf doorheen muziekgenres als de DJ tenminste naar de dansvloer kijkt en uiteraard horen daar de verzoeknummers van het bruidspaar en spontane aangevraagde nummers bij. Ook al moet een DJ kiezen tussen beperkte genres die hem opgelegd zouden zijn, dan nog blijft het zijn verantwoordelijkheid om de sfeer op de dansvloer zo hoog mogelijk te houden. Horen daar toch andere muziekgenres bij die het koppel voor ogen had, moet de DJ dat aanvoelen. Denkt hij dat er andere dingen moeten gedraaid worden, kan hij dat het bruidskoppel tenminste duidelijk proberen maken. Houdt het koppel voet bij stuk, kan de DJ niets anders doen dan zo verder het feest aan de gang proberen houden.
Zo goed als nooit is dit echter een probleem, elk bruidspaar wil een spetterend feest waar iedereen zich heeft kunnen uitleven, niet?!
partygreets! DJ Dirk www.db-allmuisic.be
|
|
Guido
|
29-11-2012 19:18:26

|
|
RICKY
|
11-2-2013 16:10:41

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|