Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk reeds besteld

  27-11-2012 11:16:27
Na veel twijfelen is mijn trouwjurk ondertussen al besteld en voorschot reeds betaald.
Ik ben er enorm blij mee. Ik had van mijn laatste 2 keuzes een foto getrokken.
En op basis daarvan heb ik dan mijn uiteindelijke beslissing gemaakt.

Het enige waar ik nu schrik voor krijg is mijn eerste pas. Als ik aan bruidjes mijn jurk laat zien, doe ik dat via de Marylise site. Maar daar vind ik de jurk zo lelijk. En dan twijfel ik echt of ik de juiste keuze heb gemaakt. Maar als ik dan weer mijn foto's zie dan ben ik er weer van overtuigd. Het kleedje was wel in maat 44 en ik heb maat 38. Wat als de maat 38 eerder lijkt op de foto's van Marylise dan op de maat 44? Zou je dan na de eerste pas nog kunnen veranderen?

Hierbij de site van Marylise
http://www.google.be/imgres?hl=en&sa=X&tbo=d&biw=1680&bih=853&tbm=isch&tbnid=NWGSzTfnPvyvtM:&imgrefurl=http://www.bruidspaleis.nl/bruidsmode/product/143/marylise/felicita.html&docid=ivGNfg-r9Gn9TM&imgurl=http://www.bruidspaleis.nl/data/bride/508648a81ab42.jpg&w=797&h=1000&ei=W5K0UIuLCqmY0QW4qYDADg&zoom=1&iact=rc&dur=375&sig=109077565408077638717&page=1&tbnh=116&tbnw=88&start=0&ndsp=69&ved=1t:429,r:10,s:0,i:116&tx=59&ty=85

Hierbij mijn foto's
http://i1217.photobucket.com/albums/dd382/TinaSoetewey/27102012044.jpg

Tina
19-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2808


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik27-11-2012 11:20:50

Ik zie geen verschil

Bi jou is die mooi en bij het model ook.



Natascha
5-7-2013
 Meld misbruik27-11-2012 11:50:34

ik zie ook geen verschil. zijn alle twee mooi hoor.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-11-2012 12:17:21

Ik zou me geen zorgen maken :-) het is een mooie jurk en op jouw foto's sta je er alvast heel mooi mee ;-) dus als ze op jouw maat is, zal het nog beter zijn! Komt goed :-)!

groetjes



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik27-11-2012 12:45:32

Hey,

Ik heb dat ook. Mijn zus had een foto getrokken als ik in het kleed zat. Als ik die foto zie, is het zo mooi! Maar als ik de foto van het kleed op de site van het merk zie, vind ik het niet meer zo mooi...
Bij mij gebeuren er wel heel wat aanpassingen, het kleed is niet zoals op de site.

Maar op die sites zijn dat ook allemaal modellen met maatjes 36. Ikzelf heb maat 42, en ik vind mij er prachtig instaan in deze jurk. Dus ik denk echt wel dat je op je eigen foto moet afgaan :-)



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik27-11-2012 12:46:30

Heel mooi! Je staat er echt goed mee en ik denk niet dat als het juist past dat gaat veranderen.



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik27-11-2012 13:13:44

ik zie ook geen verschil mooi kleedje trouwens het staat je goed



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik27-11-2012 15:29:05

Bedankt iedereen voor de toffe reacties...

Het verschil op de foto's gaat mij eerder om het onderste gedeelte. De rok op mijn foto is veel breder en gaat veel meer open, wat ik eigenlijk wel graag heb, terwijl bij die bruid die helemaal niet fel opengaat.

@ Nathalie: wat voor aanpassingen ga jij dan doen? extra pareltjes, kleurtjes, lintjes en dergelijke of echt dingen aan de jurk aanpassen... Zou dat gaan om de jurk wijder te maken aan de onder kant?



Elisabeth
25-5-2013
 Meld misbruik27-11-2012 17:17:10


Na je eerst pas kun je, volgens mij, niet meer veranderen van keuze qua kleed. Maar er kunnen wel aanpassingen gebeuren aan het kleed zelf. Zoals oa de jurk wijder maken.
Ik begrijp wat je wilt zeggen.. Maar ik ben er van overtuigd dat wanneer je je kleedje voor de eerste keer zult passen het zeker mooi zal vallen, net zoals het toonmodel. En je er nog mooier mee zult staan!
In de bruidszaak vertelden ze me dat die modellen altijd op blokken staan en dat de kleedjes enorm bewerkt zijn voor de foto's.



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik27-11-2012 19:04:57

Bij mij is het ook zo, hoor. Ik vind de foto's op de website verschrikkelijk lelijk en doet mij elke keer twijfelen. Ik heb ook bewust geen foto genomen aangezien ik niet constant wou vergelijken en beginnen twijfelen.

Maar ik vind dat zowel jij als het model er prachtig mee staan! Niet twijfelen dus!
Btw, volgens mij is het inderdaad ook zo, zoals Elisabeth zegt, dat die precies op stelten staan, die modellen! Het geeft zo'n verkeerd beeld, soms.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik27-11-2012 19:48:43

Ik vind het goed hoor!! Mooi kleedje! Ik heb het ook aangehad maar niet gekozen :-)

Je bent precies bij Maxim's Couture in Aarschot geweest? Mijn kleedje komt ook van daar :-) In februari ga ik terug voor mijn definitieve maten want kwil nog wat kilo's kwijt :-)



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 10:18:44

@ Elisabethh: Oooh bedankt dat stelt mij echt wel gerust en zeker ook het feit dat ik de jurk wijder kan laten maken.

@ Lies: Ja bij mij was mijn mama 1x meegegaan en andere maal mijn vriendinnen. Dus voor hen had ik dan foto's genomen. Inderdaad slecht om nu te vergelijken.

@ Sofie: Ja ben mij Maxim's in Aarschot geweest. Er was ook net nog een bruidje aan het passen en die had ook mijn kleed gepast, maar ook niet gekozen. Niet dat ik het erg zou vinden moest het wel zo zijn. Maar ze hadden daar wel gezegd dat ze ernaar kijken of niemand bij hun dat kleedje ook heeft dat ook gaat trouwen op die dag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info