Terug naar overzicht
Als een goedkope prijs en de nabijheid bij De Haan de enige 2 factoren zijn: van disco Sea Side uit Eernegem heb ik de goedkoopste offerte gekregen. We hebben uiteindelijk niet voor deze DJ gekozen omdat we geen ervaringen/referenties van andere koppels terug vonden.
Beste Candy,Discobar Studio Devrome geeft aangepaste offertes op maat.voor meer info mag je ons altijd vrijblijvend contacteren.www.studiodevrome.be info@studiodevrome.be0476 36 23 77Mvg Devrome Benoit
Wat is voor jullie goedkoop?Wat is je maximum budget voor een dj met licht en geluid?
ik had zo gedacht aan 300-400euro voor een dj
Als 400 euro binnen jullie budget zit, dan kan je gerust een kijkje nemen op mijn website.Voor 400 euro is de haan geen probleem voor mij, hiervoor krijg je een professionele dj, een professionele geluidsinstalatie goed voor 500 personen en verlichting die ik aanstuur via computer, dus geen irritant geknipper van lichten.
Hallo Candy, de Feest Dj is zeker een aanrader ..., van professioneel materiaal gesproken die kent er wa van zunne.
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl