Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie viering Grobbendonk

  17-11-2012 8:38:23
Hallo iedereen,

Wij overwegen om een alternatieve viering te houden aangezien we niet voor een kerkelijk huwelijk kiezen.

Bij mooi weer heb je natuurlijk veel locaties om uit te kiezen, maar ik vroeg me af of jullie een romantisch plekje weten in Grobbendonk waar we onze viering binnen kunnen houden?

Alvast bedankt!

Anne-Sophie
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1120


sofie
15-8-2023
 Meld misbruik18-11-2012 12:20:17

hoi hoi

wij hadden ook een alternatieve viering (via t huis van de mens in herentals ;-) het was SUPER! :-)

wij hebben onze viering in de tuin van de feestzaal gedaan (de vlasschaard, geweldig!) bij slecht weer hadden wij geregeld dat wij daar binnen mochten :-)



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik18-11-2012 12:22:09

ps: ik weet ook een ongewijde kapel in vremde (+/- 10 min van grobbendonk) die je kan huren



Anne-Sophie
20-7-2013
 Meld misbruik18-11-2012 13:01:51

Hoi Sofie,

Bedankt voor de reacties en de tip!

Ondertussen heb ik vernomen dat we het Spuihuis in Lier eventueel zouden kunnen huren; wij zijn allebei afkomstig van Lier en onze ouders wonen er nog steeds dus dit zou wel tof kunnen zijn :-)

Bij onze feestzaal, Het 's Graevenhof in Schilde, is het in principe niet mogelijk om de alternatieve viering te houden... Heb ondertussen ook contact opgenomen met 't Huis van de Mens Herentals en ik hoop op een snel antwoord!

Hoe zag jullie viering er ongeveer uit? Ik weet namelijk niet zo heel goed wat te verwachten :-)

Groetjes!



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik18-11-2012 21:07:05

doe me anders een maileke op fiekev_v@hotmail.com dan mail ik u vanalles door ;-)



Anne-Sophie
20-7-2013
 Meld misbruik19-11-2012 16:48:53

Heb een mailtje gestuurd! Bedankt alvast, hé :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info