Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wintertrouw - koude kerk?

  16-11-2012 16:04:21
Hallo allemaal,

Wij trouwen in januari in de Carolus Borromeuskerk in Antwerpen. Weet iemand hoe koud het binnenin de kerk zal zijn? (iemand daar vorige winter misschien getrouwd ?)

Ik heb wel een warm vestje en handschoenen voorzien, maar vrees dat ik na een uur stilzitten toch wel versteven zal zijn :-s

Iemand ervaring?

Bedankt!


Lizzie
12-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1543


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-11-2012 16:23:41

Moet je iets voorlezen? Dan zal je wel zweten hihi
Ik ben er al geweest in die kerk maar das al een tijdje geleden, ik kan me niet herrinneren dat ik het koud had in elk geval...



frida
6-2-2010
 Meld misbruik16-11-2012 16:28:18

Je moet toch rekening houden dat het in een kerk nooit echt warm is!
Bij ons was het net 15 graden....



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik16-11-2012 19:34:07

Bon ik ben zelf in winter getrouwd,, met een prachtige winterzon door de ramen. Zolang dat die op mij scheen had ik het zalig goed. Maar het einde, zon zakt begon ik toch wat frisjes te krijgen. Maar er waren mensen die vonden dat het echt koud was iin de Kerk. Niet echt last van gehad;) Een vriendin van mij is echt in vriesweer getrouwd ( in jouw Kerk) die zag ik de ganse mis bibberen. Vond ik wel triestig,maar die had geen mouwen ofzo...,volledig strapless Een winterhuwelijk is zooooo mooi!



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik16-11-2012 19:45:15

Wij trouwen in de herfst, maar heb daar toch ook wat schrik voor...



Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik16-11-2012 22:28:47

Ik heb het met de pastoor besproken en hij gaat de chauffage op voorhand aanleggen (blijkbaar is het koor ook aan de kouwelijke kant en zij vroegen dit ook :-)



Sara
14-9-2013
 Meld misbruik17-11-2012 14:56:25

Hey Lizzie,

De zus van mijn vriend is in mei (2010) in die kerk getrouwd. Het was buiten toen 12° en in de kerk ook IJSkoud. Er wordt nu nog mee gelachen dat de voorste bank 'trilde' door alle suitemeisjes die zaten te bibberen :)
Chauffage voorzien kan dus zeker geen kwaad. Voor de rest wel een prachtige setting daar!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info