Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jasje of stola voor over trouwkleed?

  16-11-2012 10:18:28
Dag bruidjes!

Nog één maand te gaan en dan is het zover voor ons :-)

Gisteren de laatste pas gehad vooraleer ik mijn kleedje 13/12 kan gaan ophalen, en nu begin ik toch meer en meer te denken dat ik best iets zoek om over mijn kleed aan te doen (aangezien het winter is...)

Ik heb al vanalles gepast in de winkel: jasjes, bolero's en stola's. Zowel in bont, als kant, als gewoon satijn... en niets staat mij echt goed. Het enige wat mooi is, is een stola in een soort zijde. Op zich gaat dit niet veel warmte geven wat dit is een zeer dunne stof maar omdat mijn kleed met vrij veel kant en parels is, is dit het enige wat niet te 'druk' is om erover te dragen.

Nu is mijn vraag: weet iemand ergens waar ik een stola zou kunnen vinden in een iets dikker stof? (geen bont)
Of zou ik er gewoon niets overheen doen? Wij trouwen enkel voor het gemeentehuis en de rest van de dag is toch alles binnen te doen. Ik heb alleen schrik dat het zo'n gek zicht gaat zijn in de winter... met blote armen...




Marijke
15-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1848


mona
27-7-2013
 Meld misbruik16-11-2012 11:35:06

Misschien een soort pashmina sjaal die je kan rondslaan voor de paar momenten dat je buiten bent (daar is vaak ook gouddraad of zilverdraad in verwerkt, heel sjiek)? Of in de richting denken van een pluizige wollen sjaal met vb. angora erin? Of kashmier? 'k Weet wel niet wat dat geeft op een klassieke trouwjurk, maar het zou wel mooi kunnen zijn, in de winter toch...



Fien
8-12-2012
 Meld misbruik16-11-2012 16:13:45

Hoi,
ik heb net hetzelfde probleem! allerlei dingen geprobeerd en niets die mooi was... (ik heb ook nogal een 'druk' kleed) En heb nu gewoon besloten om eventjes kou te lijden :-)
heb er lang over getwijfeld, maar wou geen geld uitgeven aan iets die ik toch niet mooi vond. Wat ik nu wel heb is een fleece-dekentje (in het wit) die ik wel kan rond me doen in de auto en bij het foto's nemen, dit doe je ook zeer snel aan en af.
en ja, toch ook een beetje koud hebben :-)



Fleur
7-12-2012
 Meld misbruik16-11-2012 19:41:47

Ik heb juist hetzelfde probleem, ik vond ook niks en heb uiteindelijk een grote sjaal geleend van mijn schoonzus.

Mss eens gaan kijken bij veritas!
Veel succes



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik16-11-2012 19:41:57

Ha eindelijk winterbruidjes.:) Ik heb gewoon een stola laten maken in een neutrale nepbont. Geen al te dikke. Deze heb ik aangehad tijdens het vervoer, even tijdens de foto reportage ,en na de Kerk om de mensen te begroeten. Tijdens de gemeente, Kerk heb ik deze nooit aangehad. Enige verschil ik had nu wel mouwen aan mijn jurk , ook al waren ze kant.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik17-11-2012 11:18:46

Ik heb toen ik mijn kleed ging passen ook al enkele dingen aangedaan voor over de jruk en vond ook niets echt bij mijn kleed passen. Er zit nogal veel detail vanboven aan het kleed en door iets erboven te dragen kwam het kleed totaal niet meer tot zijn recht. Het zal dus kou lijden worden :). Nu trouwen wij natuurlijk wel al eind oktober en dat was dit jaar toevallig een weekend met nog 20 graden. Hopelijk volgend jaar ook!



Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik17-11-2012 16:09:25

Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem
Bij mijn jurk past, net zoals bij jullie, niets echt goed omdat de jurk zelf al vrij druk is.

@ Fien: voor in de wagen en om tijdens de fotoshoot ff op te warmen heb ik ook een fleece deken

@ Fleur: mijn moeder heeft ook een heel mooie grote sjaal die er bij past, maar dit is een gebreide en op mijn kleed zitten ook strass steentjes en de sjaal bleef daar de hele tijd achter haken, dus dat was jammer genoeg geen optie

De zoektocht gaat verder... en moest ik niets vinden dan is het maar zo... nog liever kou lijden dan aandoen wat totaal niet past



tessa
12-12-2012
 Meld misbruik18-11-2012 12:45:00

Ik heb ook nog nix voor op mijn kleed, dus ik denk dat ik gewoon kou ga lijden. Ik vind het gewoon zonde voor mijn kleed "weg te steken" onder bv een bont jasje ofzo. maarja ik kan nog van gedacht veranderen e .


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info