Terug naar overzicht
Bij ons heeft de DJ dit met de zaal geregeld. Ze hebben opgesteld voor dat er gasten waren en dan beginnen spelen op het avondfeest, ze zijn gebleven omdat ze van ver moesten komen.
Bij ons start het dessertenbuffet om 21u en de DJ zou dan al een beetje muziek spelenom na het dessertenbuffet dadelijk van start te kunnen gaan met de openingsdans
Bij ons heeft de dj tijdens de receptie zijn spullen al klaargezet. Vanaf dat wij binnenkwamen in de feestzaal heeft hij achtergrondmuziek gedraaid en ons ook aangekondigd en voor muziek gezorgd wanneer het dessert kwam.
Installatie wordt meestal geplaatst voor de eerste gasten toekomen.Dj laten beginnen tijdens dessert, hij/zij kan er dan fris en monter invliegen vanaf de openingsdans. Achtergrondmuziek (die niemand opmerkt) en afroepen/aankondiging namen gebeurt meestal door de zaal (maitre).
Ik sluit me aan bij Kris.Het is niet nodig om een dj te laten komen voor wat achtergrondmuziek tijdens het eten.Mijn installatie plaats ik vooraf en ik wordt gevraagd vanaf 22.00 uur tenzijn de mensen het vroeger wensen.Rond dit uur ben je meestal bijna aan de hoofdschotel en dus nog tijdig voor een dj om zijn mensen te observeren en blik te krijgen over het publiek.Eigenlijk is het toch een overbodige luxe om de dj te vragen terwijl je er weinig aan hebt.Tenslotte heb je dan ook meestal de verplichting om voor een dj een kleine maaltijd te voorzien en waarom eigenlijk?De meeste zalen hebben zelf hun micro voor afroeping van de gasten en indien het echter niet zo is (wat helaas soms tegenkomt),dan mag de maitre mijn materiaal gebruiken.Voor een dj is het een lange avond en bij jullie drijft dit de prijs alleen maar de hoogte in.Bart (PARTYSOUND)Info kan je vinden op www.partysound.be of info@partysound.be