TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
29-10-2012 12:55:33
Hangt er wat vanaf, wat de prijs is van de dj om vroeg of later aanwezig te zijn. Indien je hem vroeger laat komen, kan hij je aankondigen met muziek wanneer je als laatste de zaal binnenkomt. Heb je uiteraard ook achtergrondmuziek. Krijgt hij inzicht over het aanwezige publiek, kan al een schatting maken, welke muziek misschien best past. Later arriveren kan ook, doch indien zijn installatie nog niet opgezet staat...de zaaleigenaar en de gasten zullen het minder appreciëren, wanneer hij tussen de soep en de patatten of tussen meubilair moet beginnen slalommen met zijn materiaal. grtz
|
|
BruidjeXX
22-9-2012
|
30-10-2012 11:05:32
Bij ons kwam hij tegen het dessertbuffet.. daarvoor draaide een CD van de zaal, amper opgemerkt... tegen het dessert mag de dj de sfeer in de zaal wat brengen hé :-)
|
|
Jacky
|
30-10-2012 23:47:06
Ikzelf bouw mijn materiaal op nog ruim voordat de eerste gast de zaal binnenkomt, ik verzorg zelf de achtergrondmuziek tijdens het eten, ook al is er niemand die weet welke plaat er speelt, moet er een aankondiging gebeuren dan ben ik er, tegen het einde van het dessert begin ik al de gasten wat warm te maken met aangepaste nummers en ik vraag geen euro meer, omdat ik er al vroeg bij ben. Ik doe het nog met plezier en wees eens eerlijk we kosten voor een koppel al redelijk wat geld dus we mogen toch niet op een uurtje kijken toch? ik bied nog graag wat service naar de klant toe.
|
|
Adriaan
|
31-10-2012 13:37:32
Kirsten,
inderdaad zoals Jacky zegt is het toch wel handig voor jullie als iemand van familie of vrienden een woordje wil zeggen dat dit dan mogelijk is.
Ikzelf als DJ vindt het ook handig zodat ik kan inschatten welk soort publiek aanwezig is en wat hun muziekvoorkeur zou zijn.
Enkel voordelen dus voor jullie en de DJ.
veel succes,
Adriaan Bulcke DJ D-Lux
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|