Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksboekje?

  28-10-2012 22:48:56
Hallo allemaal,

We hebben nog wel even de tijd maar ik ben toch al bezig met onze huwelijksviering rustig voor te bereiden. Mijn verloofde en ik willen graag een gebedsdienst dus zonder eucharistie.
Zijn er mensen die hun boekje van hun huwelijksdienst (mag ook van een dienst met eucharistie zijn) eens kunnen doormailen zodat we een idee hebben van hoe het kan zijn.
Alvast heel hartelijk bedankt,
Lien

verbiestlien@hotmail.com

Lien
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1702


lieselotte
22-6-2013
 Meld misbruik28-10-2012 23:03:52

Ik heb ook interesse :-) lottekejoris@hotmail.com Dankuwel!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik28-10-2012 23:21:21

Zelfde datum, zie ik. Blijkbaar nogal een populaire dag!

Wij zijn ondertussen ook al begonnen aan het misboekje. Als het af is, hoef je je daarover al geen zorgen meer te maken, hé.



bianca
30-8-2013
 Meld misbruik28-10-2012 23:30:21

Hallo,
Daar ben ik eigenlijk ook naar op zoek. Wij trouwen op vrijdag 30/08/2013.Daar het voor mij mijn 2de huwelijk is, kan ik niet meer kerkelijk trouwen, maar vind het "jawoord" op het stadhuis ietsje te weinig , om deze dag zomaar te laten voorbij gaan.Vandaar dat wij er een kleine ceremonie aan willen toevoegen.Wie kan mij helpen met ideetjes?



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik28-10-2012 23:57:14

naar mij mogen ook de trouwboekjes worden verstuurd: char_peeter@hotmail.com

DANKU!!!



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik29-10-2012 7:08:34

Wij trouwen een weekje later, dus we zijn ook stilletjes aan het kijken voor teksten,...
Een beetje inspiratie is dus altijd welkom!!
annrenaers@hotmail.com
Dank jullie wel!!



Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik29-10-2012 8:37:34

Hier ook een 7 septembertje :)
Kunnen jullie mij ook jullie misboekjes doormailen? Je zou me er een groot plezier mee doen!!!Groetjes
mopie@hotmail.com



Sara
14-9-2013
 Meld misbruik29-10-2012 9:39:01

Hallo allemaal,

Wij zijn ook op zoek naar teksten voor het misboekje, nu ik zie dat andere septemberbruiden hier ook al mee bezig zijn.

Misboekjes altijd welkom op sara_van_den_bergh@hotmail.com .

7 september is inderdaad een populaire dag. Wij wilden die ook, maar een half jaar geleden was die al volzet in elke zaal die we bezochten. Vandaar dat het nu 14 september is geworden.

Alvast heel veel dank!!

Groetjes



arne
17-8-2013
 Meld misbruik29-10-2012 15:50:50

Ik ben ook altijd geïnteresseerd in misboekjes zonder eucharistie!
dumeryarne@msn.com

Groetjes
Arne



sofie
8-9-2012
 Meld misbruik29-10-2012 16:31:12

Hey,

Als jullie mij een mailtje sturen op huyghebaertsofie@hotmail.com dan wil ik het onze wel in reply terug sturen...

Groetjes en veel plezier nog met alle voorbereidingen xxx



Stefanie
20-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 20:47:23


Ik zou er ook wel eens graag een kijkje naar nemen.
stefanie_VN@hotmail.com
Dankuwel!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info