TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Delphine
4-5-2013
|
25-10-2012 19:28:55
Ik volg mee, wij willen dat liedje ook niet gebruiken maar we moeten toch iets anders hebben om het feest op gang te trekken....
|
|
Jana
6-7-2013
|
25-10-2012 19:37:42
Wat denken jullie van Black Eyes Peas "I gotta feeling"? Het hangt ook af van in welke stijl jullie willen blijven. Willen jullie een ander schlager liedje of eerder is modern?
|
|
Anne-Sophie
20-7-2013
|
25-10-2012 19:42:12
Goh, da's moeilijk om te zeggen. We willen wel dat het niet enkel de jonge mensen aanspreekt en dat echt iedereen rechtstaat, dus misschien eerder iets met een standaard"dansje" zoals met de servetten... 'k Vind het echt moeilijk!
|
|
Kim
4-10-2014
|
25-10-2012 19:43:11
gangnam style :p haha!
|
|
Jana
6-7-2013
|
25-10-2012 19:47:02
Frans Bauer? Of een ander polonaise liedje maar dat is wel beetje de andere standaard naar Les Lacs natuurlijk. Misschien eens via spotify zoeken, wedding party dances ofzo, die hebben heel wat afspeellijsten om inspiratie op te doen.
|
|
Michèle
1-12-2012
|
25-10-2012 19:48:34
Waarom niet gangnam style! Leuk, herkenbaar deuntje. Brengt het feest dadelijk in de juiste stemming :-)
Wij willen zeker kiezen voor iets in die trend!
|
|
Anne-Sophie
20-7-2013
|
25-10-2012 20:08:40
Haha, leuke ideetjes allemaal!
Ik zal het eens voorleggen aan de "jury" se Bedankt!
|
|
Marlies
14-12-2012
|
25-10-2012 20:12:42
Wij gebruiken Asaf Avidan Reckoning Song, gewoon omdat we het een leuk liedje vinden
|
|
Sara
6-10-2012
|
25-10-2012 20:33:02
awel, wij waren nu is echt geen fan van les lacs du connemara en wij hebben dagen gezocht naar een alternatief... uiteindelijk van armoei gekozen om het toch te doen en ik heb nog geen second spijt. Voordien werden er ook wel wat klassiekers in karaoke gespeeld, dat zorgde ook wel voor veel sfeer..
|
|
Anne-Sophie
20-7-2013
|
25-10-2012 20:51:11
Mja, daar kan ik echt wel inkomen... Maar bij ons is het eerder een kwestie van geen gezichtsverlies te willen lijden; we hebben immers altijd gezegd dat we dat liedje ver-schrik-kelijk vinden en NO WAY dat dat op ons trouwfeest gespeeld zou worden We hebben daar te vaak mee gelachen en nu wil ik er niet meer op terugkomen.
Hadden ook altijd gezegd dat we geen traditioneel trouwfeest wilden, maar iets speciaals en tot hiertoe is het traditional all the way dus die Connemara willen we dan toch koste wat het kost zo laten. Stom, ik weet het, maar we zijn allebei nogal koppig op dat vlak
|
|
Sara
6-10-2012
|
25-10-2012 21:01:14
ik herken het toch zooo hard ze. Je hebt gelukkig nog tijd om iets te zoeken, bij ons was het last minute en dan maar zoiets van whatever.... Nu de spectaculaire openiing van het dessertenbuffet met rook en voorwerk deed misschien nog wel wat extra ;-)
|
|
fabienne
14-6-2013
|
25-10-2012 22:08:05
mss waar is da feestje maar is ook al wa minder e
|
|
Kristel
13-10-2012
|
25-10-2012 23:11:23
Haha, wij wilden dat ook niet. En het is ook niet gedraaid :) Na onze openingsdans hebben wij ook niet met onze ouders gedanst dus het nummer dat na onze openingsdans kwam was een groot risico om iedereen op de dansvloer te krijgen. (en mijn grootste angst voor die avond) Hij heeft "you're the first, tha last, my everything" vna Barry White gedraait en iedereen stond mee op de dansvloer. Bij ons was dat nummer een succes. Dus mss voor jullie een goed alternatief?
|
|
Jacky
|
|
|
Wendy
13-6-2015
|
26-10-2012 7:47:51
ja ik zou dan ook voor zoiets gaan zoals barry white,of only the strong survive, of you never walk alone...
|
|
Wendy
13-6-2015
|
26-10-2012 7:49:25
en wil je echt iets met een dansje dan start je met de hucklebuck, in zaïre, de sirtaki, de macarena,...
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
26-10-2012 9:48:28
God is a dj van Faithless. Vragen aan de Dj om ineens te starten met het stuk waar je je helemaal kan 'smijten' en hopla, ge zijt vertrokken. Weinig mensen da da een slecht nummer vinden, toch?
|
|
Sara
6-10-2012
|
26-10-2012 10:47:50
als het echt voor iedereen op de dansvloer te krijgen is, doe een slow, dat werkte bij ons eigenlijk perfect. Omdat dat iets is dat iedereen wel zal doen oud/jong/...
|
|
Dirk
|
27-10-2012 0:10:01
Hallo iedereen, Bekende swinger uptempo nummers waar iedereen het refrein goed van kent, scoort meestal ook. Love is in the air (John Paul Young) is er zo één, luister er maar eens naar en nog heel toepasselijke tekst ook, wat wil je nog meer? :-) Zoals je kan lezen heeft iedereen zowat zijn of haar tips, meteen is ook de verschillende aanpak en muzieksmaken duidelijk. Maar, één goeie plaat is geen vrijgeleide om nadien een topdansavond te hebben. Je wil de drempel naar de dansvloer voor zoveel mogelijk mensen zo laag mogelijk krijgen? Kan je dat vooraf berekenen hoe dat gaat gaan en welk nummer daar voor gaat zorgen? Neen. Enkel wanneer je zeker bent dat er genoeg sfeermakers-van-het-eerste-uur aanwezig zullen zijn, kan je ietwat inschatten of ze er snel zin in zullen hebben. Ik heb al dikwijls feesten zien ontploffen bij de eerste noot muziek, soms gebeurt het dat ik het onderste uit de kan moet halen om de swung erin te krijgen. Het is hier al meermaals gezegd, ieder feest is anders. Het is niet omdat plaat x op het ene feest knallend scoort dat het daarmee op dat volgend feest ook zo zal zijn. Is dat dan erg? Helemaal niet, daar blijven DJ's die dat aanvoelen, scherp van en moeten bijgevolg direct kunnen bijsturen. Dat is onze job. Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Daisy
29-6-2013
|
27-10-2012 0:22:51
Ik werk in een feestzaal en het liedje van Safri Duo gebruiken ze meestal bij binnenkomst van het huwelijkskoppel ofwel voor de bruidstaart. Na de openingsdans draaien ze meestal slow. Als je een goede dj hebt weet hij wel wat hij/zij gaat moeten spelen. Hij/zij is al een tijdje in de zaal, kijkt naar de leeftijdcategorie en zal zelf zien welk liedjes er gespeeld worden, de dj vind het ook belangrijk dat de dansvloer vol staat :-) grtjs
|
|
Adriaan
|
31-10-2012 13:31:06
Dirk heeft hier inderdaad volledig gelijk, tevens raad ik jullie aan nog even geduld te hebben. Ik zie dat jullie trouwen in juli volgend jaar. De kans is zo goed als zeker dat "Gangnam Style" dan al volledig is afgeschreven en er nieuwe toppers zijn.
Wat ik meestal doe is wachten tot 1 à 2 maanden voordien en dan langsgaan bij het trouwkoppel om alles rustig te bespreken dan wordt dergelijke nummers bepaald en kan alles veel beter worden ingeschat.
Ik hoop dat ik jullie hiermee kan helpen.
mvg,
Adriaan Bulcke DJ D-Lux
|
|
Anne-Sophie
20-7-2013
|
18-11-2012 14:08:37
Iedereen bedankt voor de reacties! Alleszins stof om over na te denken :-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|