TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
22-10-2012 22:07:20
Goh, ik heb goedkopere maar ook duurdere offertes gezien. Ik vind het qua prijs geen uitschieter, het gevoel dat je hebt met de dj is even belangrijk. Heb je al feesten met hem meegemaakt?
|
|
Saar
7-9-2013
|
22-10-2012 22:25:20
Wij betalen € 500 all-in. Ik vond dat een correcte prijs.
|
|
Kelly
13-7-2013
|
22-10-2012 22:29:03
nog geen trouwfeest met hem meegemaakt, wel een andere feest, eerder een fuif. maar wel lovende commentaar gehoord over hem ...
|
|
Vicky
15-9-2012
|
23-10-2012 8:55:00
hier ook, 500 euro betaald, van begin tot eind, installatie inbegrepen. is zeker een goede prijs.
groetjes!
|
|
Bea
6-7-2013
|
23-10-2012 9:50:52
Ik vind dat het er een beetje van afhangt of hij nog erg veel draait of maar af en toe. Het is zeker geen woekerprijs dus als je hem wil zou ik het wel betalen. Ik was dit weekend aangenaam verrast dat onze dj (een kennis van vroeger) maar 150 euro vroeg (nog wel plus 220 euro aan zaal voor installatie en licht). Ik had ook in mijn hoofd: ik wil in totaal niet boven de 500 euro komen. Heeft hij er voor jullie nog iets afgedaan of vraagt hij zijn gewone prijs?
|
|
Jessie
20-7-2013
|
23-10-2012 10:09:30
Ik hoor veel verschillende prijzen, wat mij wel opvalt is dat als ze het woordje "huwelijk" horen, er ineens een klets bijkomt. Zelfde opstelling, belichting, versterkers en heel het circus als voor een sjieke scoutsfuif, maar die doen ze voor 300 euro en een trouwfeest is ineens 500 - 600 euro... Heb ook al gemerkt dat qua deco dingen, alles in specifieke trouw (web-)shops ook duurder is dan identiek hetzelfde maar dan bij ava, atita, of zelfs blokker en leen bakker... Jammer vind ik dat! Maar bon wij gaan dus ons gerief wel elders bij elkaar shoppen, dan houden we meer geld over voor ons droomhuis!
|
|
Kelly
13-7-2013
|
23-10-2012 10:16:06
Geen idee of ie voor ons een vriendenprijsje heeft gemaakt. Wel van kennissen vernomen dat hij altijd wel aan de dure kant is, maar dat komt vooral omdat hij alles zelf meebrengt en dat ie speelt van het begin tot het einde. en sommige hebben een einduur, of betaal je overuren bij hem niet ... is het nacht of wordt het morgend, voor hem blijft dat bedrag!
En of hij meer vraagt voor een huwelijk of voor een chiro fuif (afgelopen weekend) ook geen idee. Maar hij stelde liedjes voor en wij direct, ja dat willen wij, en ja dat ook, en ho ja dat mag je ook draaien.
Dus het gevoel van muziek zat bij beide kanten wel goed! En weet je ... dan is dat voor ons ook geen vreemde die daar een hele avond staat eh. mss ook wel leuker!
|
|
Bea
6-7-2013
|
23-10-2012 13:57:08
Ik zou het dan wel doen. Vind het ook veel leuker de dj te kennen dan een onbekende. Voordeel is ook dat je hem al gehoord hebt en dat hij jullie genre muziek draait. Goedkoper is niet altijd beter!! (al wordt dat een gevaarlijk motto om bij elke beslissing te nemen...)
|
|
Fairytale
8-6-2013
|
23-10-2012 14:52:42
Onze Dj vraagt 450 euro van begin tot einde. Is ook de huis DJ van de feestzaal waar we ons feest gaan laten doorgaan.
|
|
kris
|
23-10-2012 18:25:19
als je gevoel goed zit, waarom twijfel je dan in godsnaam? Is een dj dan geen 550 waard? Hij moet het toch gaan doen een hele nacht! En mensen gaan achteraf praten over je kleed, over het eten en over de muziek/ambi. Goedkoper ga je inderdaad vinden: je neemt de gouden gids en je belt ze één voor één op met de vraag: hoeveel vraag je? De dj's die je direct een prijs zeggen aan de foon zonder verder een vragen te stellen zou ik al aan de kant zwieren, diegene die het voor een spotprijs doen ook. Gemiddeld zonder speciallekes mag je rekenen tussen de 450 en 650 Euro en als je gevoel dan goed zit bij die man, neem hem dan! Veel succes.
|
|
Jessie
20-7-2013
|
23-10-2012 19:29:20
Even verduidelijken, ik wil niet zeggen dat ik alles voor "de goeiekoop" wil he. Ik zou ook liever wat meer betalen voor een DJ waarvan ik weet dat hij goed is en die ik goed ken, dan voor een compleet wildvreemde die dan misschien goedkoper is. Ik wil ook de DJ's niet slecht maken of zo, inderdaad, je moet het maar doen. Zin of geen zin, zo'n hele nacht draaien en mensen blij proberen maken zonder dat je weet of 't gaat aanslaan of niet. 'k Vind het gewoon vreemd dat bij sommige DJ's (zeker niet bij allemaal) op hun website voor hetzelfde pakket een totaal verschillende prijs staat bij "gewone fuif" als bij "trouwfeesten".
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|