Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

  21-10-2012 17:52:53
Even enkele vraagjes rond misboekje.

Voor wie voorzien jullie allemaal een misboekje in de kerk.
En hoe laten jullie dat drukken of hoe ziet dit eruit, met lintje hoor ik soms, of in kleur, of kopie,...

Kan iemand mij daarover wat ideetjes, tips of foto's geven?


Bedankt!

Marlies
10-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1139


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-10-2012 17:39:11

Ik volg...........................................
Heb ook een dilemma want ik vind het een beetje zot om voor iedereen een misboekje te voorzien en misschien belanden er toch velen in de vuilbak....Ik denk aan het milieu!
(en aan het budget hihi)
Ik ga ze wel zelf (proberen) af te drukken. Ik had van onze voorganger enkele voorbeelden gekregen en iedereen die ik ken en die ergens een misboekje had, dat heb ik ontfutseld :-)
Alle modellen zien passeren maar met een lintje vind ik wel het mooiste....
( en misschien ook het makkelijkst om zelf te doen)
Als ik binnen dit en een maand of 3 het gevecht met de printer heb overleefd, laat ik het weten!



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik22-10-2012 19:29:45

Je drukt deze dan af in A4 en dan gewoon een lintje er rond of hoe ga je het doen? k heb nog geen idee hoe ik het moet forceren en we hebben ook niet zo veel voorbeelden gekrege. Diegene die we gekregen hadden, vond ik allemaal zo oubollig :-)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik23-10-2012 11:12:00

Ik ga een A4 in 2 snijden, zo heb ik het gezien, dan perforeren en een lintje erdoor...
Waar woon je ergens? Van mij mag je eens komen zien ze (op google zie je ook wel teen en tander) Ik woon in Burcht...



Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik23-10-2012 12:18:00

Ik geef enkel een boekje aan degene die iets moeten lezen! De andere moeten vooral goed luisteren hè :-)



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik23-10-2012 21:33:33

Das lief maar Burcht is nogal ver :-)
Limburgertje hier haha


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info