TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
21-10-2012 11:26:38
nu ben ik wel zeeeer benieuwd naar die jurk...
|
|
Emilie
7-9-2013
|
21-10-2012 12:12:25
Het is de Musa van La Sposa. Ik zit hier nog steeds wat te dagdromen over gisteren 
|
|
Tamara
7-9-2013
|
21-10-2012 13:06:37
Dat is echt een mooie jurk. Ik heb die ook gepast en over getwijfeld . Het is bij mij uiteindelijk iets heel anders geworden. Geniet maar van dat gevoel dat je t juiste kleedje gevonden hebt. Ik ben al heel het weekend licht euforisch
|
|
Emilie
7-9-2013
|
21-10-2012 13:27:41
Hoi Tamara,
zalig he, dat gevoel ! Gisterenavond zat ik zoals een verliefde bakvis heel de tijd met zo een gelukzalige grijns op mijn gezicht. En nu moet ik echt moeite doen om niet elke 5 minuten naar de foto te kijken. Ik vind het alleen spijtig dat het kleedjes-passen nu gedaan is tot mei ... ;-)
Welke jurk is het uiteindelijk bij jou geworden ?
Ik zie dat we dezelfde trouwdatum hebben. Leuk :-) ! Waar geven jullie je feest ?
|
|
Tamara
7-9-2013
|
21-10-2012 13:39:27
Het is een Affezione geworden bij mij. Jammer genoeg vind ik het nergens op het internet terug. De verkoopster kwam er ineens mee af en al van op de kapstok vond ik het direct mooi. En het stond me zo goed, ik verschoot er zelfs van . Idd. zalig dat gevoel! Ik heb mijn jurk gekocht bij La Sposa. Ons trouwfeest geven we in zaal Valkenbulcke in Merendree (Nevele). Waar trouwen jullie? Geniet alleszins nog van de voorbereidingen!
|
|
Emilie
7-9-2013
|
21-10-2012 13:52:54
Voor jouw kleedje moeten we dus wachten op je trouwfoto's :-). Wel een supermooie collectie moet ik zeggen. Had nog nooit van het merk gehoord.
Wij houden onze trouwceremonie en ons feest in Den Eyck in Kasterlee.
Ik ben echt wel aan het genieten van de voorbereidingen ! Maar met nog meer dan 10 maanden op de teller kan ik het gelukkig allemaal rustig aan doen. De grote zaken staan al vast, dus leef ik echt met plezier en veel gemoedsrust naar volgend jaar september toe :-)
|
|
Saar
7-9-2013
|
21-10-2012 15:50:10
Goh, jullie 7 september bruidjes hebben al een jurk... Ik hoop dat ik na volgend weekend net hetzelfde zal kunnen zeggen. Geniet van het gevoel!
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
21-10-2012 21:00:34
Ik heb ook nog niets behalve een zaal, troost je :-) Maar wij zien het ook wel allemaal niet zo heel groots (en liefst ook niet te duur). Ik ben wel heel 'jaloers' (in de positieve zin!) dat je echt boem pats een kleed hebt gevonden waar je verliefd op bent. Ik ben nogal een moeilijke soms, een twijfelaar eigenlijk, dus ik heb een beetje schrik dat ik het na 5 winkels en 100 gepaste kleedjes nog altijd niet ga weten. Of 2 a 3 favorieten te hebben en absoluut niet weten wat te kiezen. Omdat ik ook liefst niet boven een bepaald (vrij goedkoop) budget wil gaan, lijkt het me nog moeilijker. Maar er is maar één manier om het te weten te komen, en dat is erin vliegen en passen maar :-) Maar Emilie, ik ben heel erg blij voor je, geniet met volle teugen van dat verliefde gevoel!
Groetjes!
|
|
Silke
5-7-2013
|
21-10-2012 21:46:53
Ik heb vadaan mijn jurk gevonden  Heb er maar twee gepast en bingo!!!
|
|
Silke
5-7-2013
|
21-10-2012 21:47:36
vandaag bedoel ik dus
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|