Terug naar overzicht
Hey Anne-Sophie. Wat leuk dat jullie voor het 's Graevenhof hebben gekozen wij hebben ons feest hier ook gedaan!! Wij hebben zelf voor een andere dj gekozen omdat we van up to you slechte ervaringen hadden gehoord. Mijn ouders zijn vorig jaar naar een bruiloft gegaan ook in 's Graevenhof en dit was ook de huis dj Up to you het was echt slecht. Elke keer al iedereen op de dansvloer uit hun dak zat te gaan weer een ander nummer.Mijn collega haar neef is er ook getrouwd hun hadden ook die dj en zij vertelde hetzelfde.Dus ik zou iemand anders kiezen!Verder het eten service en decoratie is PRACHTIG daar!Goed gekozen ;)Veel liefs Stephanie
Hoi Stephanie,Bedankt voor je berichtje! We hadden inderdaad al onze twijfels over de dj's van Up to You en nu zijn we helemaal zeker: we zoeken iemand anders! Het is immers het belangrijkste dat de sfeer goed zit en als de nummers dan altijd te vroeg stoppen is dat enorm frustrerend... Superleuk om te horen dat we met Het 's Graevenhof een goede keuze gemaakt hebben, dat stelt altijd gerust :) Groetjes!
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
Dag Anne-Sophie,Huwelijksfeesten doen we veel én graag, vooral die in uitgesproken kaders als dat van 's Graevenhof. Puike locatie alvast!Onze website vertelt je meer over ons: www.db-allmusic.be. Meer dan 15 jaren ervaring en nog steeds ervan bewust dat jullie dag de belangrijkste is waar uw muziekwensen deel van uitmaken.Steeds bereid om jullie te ontvangen op een vrijblijvende afspraak.Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Wij zijn al naar 3 trouwfeesten geweest waar up to you draaide. Het eerste was geweldig! En de andere twee vielen idd wat tegen qua muziek. Naar het schijnt hebben zij meerdere dj's en hangt het er echt vanaf wie je juist hebt.De DJ die wel goed was heette Roger Ballegeer, de andere 2 namen ken ik niet, maar het was dus telkens een andere persoon. Moest je dit dj-team nemen zou ik dus uitdrukkelijk naar Roger Ballegeer vragen.Nog veel succes ermee!
Bedankt voor de tips, iedereen!Groetjes en nog veel succes gewenst!Anne-Sophie
Elke groep van dj's heeft goede en minder goede dj's.Wat voor de ene een goede is kan voor andere dan weer een tegenvaller zijn.Voor iedereen 100% goed doen zal toch nooit lukken,zelfs al probeer je.Kritiek is er altijd en dat heb ik zelf ook al ondervonden.Iedereen heeft zijn zwakkere kant of een type feest dat hem minder ligt.Een dj die zegt dat hij enkel goede feesten speelt bestaat gewoon niet.Ik besef dat er waarschijnlijk wel mensen zullen zijn die zich betrapt voelen maar als ze eerlijk zijn zullen ze me wel gelijk geven.Tot hier mijn redenering!!Anne-Sophie: Neem gerust een kijkje op www.partysound.be of doe gerust een mailtje naar info@partysound.be en ik bezorg je een vrijblijvende offerte.Vriendelijke groeten,Bart...PARTYSOUND