TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
20-7-2013
|
17-10-2012 23:42:34
Hey! Ik heb al gehoord dat DJ Partysound goed is. Hij is van Wetteren. Ik weet niet vanbuiten wat hij vraagt. Wijzelf wonen ook in Wetteren, maar hebben gekozen voor Happy Music uit Aalter een 20 minuutjes rijden dus dat valt ook goed mee. Volgens dit forum is hij ook een hele goede. Hij vraagt 500 euro all-in. Grz, Eline
|
|
Dirk
|
17-10-2012 23:43:31
Dag Jolien, Uiteraard is je opvatting ivm de lagere prioriteit die je stelt inzake diegene die op je avond moet draaien, vanuit het standpunt van alle DJ's ietwat jammer. Low budget is meestal ook low quality, niet alleen bij DJ's maar zowat bij alles. Ik draai regelmatig voor en/of na livebands die soms dikke ambiance kunnen brengen... of soms een overloze flop zijn. In elk van de gevallen heb je vooraf en/of daarna een DJ nodig die je feest ofwel op hetzelfde niveau vlekkeloos kan verderzetten.. ofwel van nul moet beginnen en nog het tij kan keren om je toch nog een geslaagd dansfeest te geven. Juist, in beide gevallen iemand dus die weet hoe dat moet. Met andere woorden, je DJ kan een belangrijker rol spelen dan dat je eerst vermoedt. Ook draait een DJ meer dan dubbel zo lang als dat een band speelt, dus zou ik niet weten waarom er minder aandacht aan het kiezen van een goeie DJ zou besteed worden? Partygreets! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Eva
13-9-2013
|
18-10-2012 5:45:45
Ik ben het daar volledig mee akkoord: een DJ maakt of kraakt je dansfeest. Ik heb al feesten meegemaakt waar de muziek ronduit slecht te noemen was, met als resultaat dat de zaal zo goed als leeg was om 2u... Tenzij dit je bedoeling is natuurlijk :)
|
|
Michel
|
18-10-2012 13:15:40
Jolien, Gangbare prijzen voor een deejay situeren zich tussen 400 en 700 euro, gear inbegrepen, voor zover het om een normaal aantal genodigden gaat (max 250), en de materiaaleisen niet te exhubirant zijn. Welke het dichtst aanleunt bij jullie wensen, zal snel blijken nadat jullie de gegadigde(n) op de rooster hebben gelegd. Evenwel zal het aanbod voor velen niet echt interessant overkomen ... Succes.
|
|
Dierk
|
|
|
loeken
|
22-10-2012 18:16:07

|
|
loeke
|
25-10-2012 19:16:16

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|