Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand gezocht voor onze persoonlijke viering.... kunnen jullie mij helpen ?

  16-10-2012 22:00:41
Hey allemaal,

Ik heb dringend jullie hulp nodig ;-)
22 juni 2013 gaan wij trouwen. Wij trouwen niet voor de kerk maar willen een persoonlijke viering houden op een leuk plekje in ons dorp .
Nu las ik hier al vanalles over ' het huis van de mens ' , het moment, 't altaarnatief,....
Wij hebben zelf nog nooit een viering meegemaakt met zo'n organisaties en hebben er dus zelf ook helemaal geen ervaring mee.
We zoeken eigenlijk iemand om onze viering te ' leiden' ' die spontaan is in omgang, met een vleugje humor , iemand die leuk is om samen een persoonlijke viering in elkaar te steken en waar we 100% op kunnen rekenen.
Kunnen jullie mij bepaalde mensen aanbevelen ? ( regio kempen/provincie Antwerpen ) .

Hopelijk kunnen jullie mij helpen ?

groetjes,

Annelies

Annelies

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1630


Silke
6-10-2012
 Meld misbruik16-10-2012 23:40:15

Het huis van de mens is gelijk aan het altaarnatief.
In elke regio vind je wel een dienst voor morele dienstverlening.
In tegenstelling tot andere diensten is hun hulp gratis.
Zij krijgen subsidies van de overheid.
Wij zijn hier heel tevreden over (wel regio Ieper).
Als je het intikt in google, vind je per regio een overzicht van waar je hen kan vinden.
Zeker de moeite waard om eens te informeren!
Onze dienst was heel mooi, persoonlijk gemoedzaam, veel complimenten over gehad! Je steekt er zelf in wat je wilt, met hulp van je consulente die dan ook de plechtigheid leidt.



Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik17-10-2012 7:46:26

Mijn vriendin trouwt ook met "het huis van de mens" en ze is tot nu toe laaiend enthousiast! Ze trouwen 1 maart en hebben ondertussen al twee persoonlijke gesprekken erop zitten, ze luisteren echt naar wat je wil en ze maken dan de volledige dienst met ringuitwisseling.
De plechtigheid zelf kan ik nog niets van zeggen, aangezien die in maart eraan komt :) Succes!



Ilse
13-7-2013
 Meld misbruik17-10-2012 9:30:14

Nog niet getrouwd maar wel al heeeel tevreden over de dienstverlening van "Het huis van de mens" in Limburg. Ondertussen al 1 gesprek en al heel veel ideeen uitgewisseld met onze consulent. 't Gaat echt mooi worden
Trouw van mijn beste vriendin was ook echt SUPERMOOI en heel persoonlijk.

SUCCES! x



Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik17-10-2012 12:15:17

Wij werken met de Goede Herder van Dendermonde.
Deze zijn echt heel spontaan en leuk ook.
En ze helpen je echt bij het samenstellen van de viering.

Veel plezier met de voorbereidingen.






Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik17-10-2012 12:16:53



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info