Terug naar overzicht
Hey,Ik kan je absoluut Yves Coppens aanraden! Hij was onze DJ op onze trouw (in Aalst) en hij heeft dat super gedaan. Hij luistert ook naar je vragen en komt ook met voorstellen af op cruciale momenten!Voor ons een heeele goeie DJ. Dansvloer was vol van 't begin tot 't einde en dit voor een zeer schappelijke prijs.Je vindt zijn gegevens op zijn website ycmusic.be.Neem alvast contact op met hem en voor de rest, heel veel geniet van de voorbereidingen!Mocht je nog vragen hebben, laat maar komen.
Ik volg efkes mee, wij zijn ook nog op zoek!
Hoi,Zelf ben ik uit Wetteren en verzorg feesten over heel Vlaanderen.Reeds vele jaren ervaring in het verzorgen van huwelijks-party's.Wenst u een vrijblijvende offerte?Neem gerust contact op met mij via mail op info@partysound.be of bezoek onze website: www.partysound.be Vriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl