TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
|
|
Evy
20-7-2013
|
9-10-2012 14:56:23
Wij trouwen met DJ infity hele vriendelijke man met veel ervaring, wij hebben vrijblijvend een afspraak gemaakt en hij had een boekje met foto's en een filmpje, en hij vraagt zelf welk gerne muziek jullie willen, heel profecioneel maar ook een warme man en zeer vriendelijk daarom was onze keuze snel gemaakt!
groetjes, en veel succes!
|
|
Evy
20-7-2013
|
9-10-2012 14:56:59
Infinity bedoelde ik dus ;-)
|
|
vanessa
29-3-2013
|
9-10-2012 20:51:11
Wij nemen dj roan al verschillende collega's van mij die hem hadden en super content(Hij is huisdj bij vijverhof Wevelgem)
|
|
mieke
13-7-2013
|
10-10-2012 0:11:10
wij nemen disco sensation wij hebben dit jaar twee trouwfeesten met hem gedaan en het was super! ook niet duur als je de prijzen van de andere dj bekijkt je kan hem terug vinden www.studio-sensation.be of info@studio-sensation.be groetjes
|
|
Sarah
15-8-2014
|
10-10-2012 8:20:59
dank je voor de reactie's bruidjes, ik vind het zo moeilijk om een dj te vinden, zeker voor tweetalige gasten, ik had al eens zo'n een trouwfeest gehad en toen was er een dj die enkel nederlands sprak en dan vroegen natuurlijk de fransen altijd wat hij zei en de meeste liedjes kenden ze dan ook niet (in frankrijk is vooral franse muziek hé). Maar wie zoekt die vindt hé  . Groetjes Sarah
|
|
Adriaan
|
10-10-2012 11:43:44
Sarah,
ikzelf heb al verschillende keren in Beauvoorde gespeeld en ben zelf van Kortemark waardoor de afstand dus ook zeer klein is.
Tevens praat ik zeer weinig door de micro waardoor jullie franse gasten dan niet raar moeten opkijken.
Wat de muziekkeuze betreft is dit ook geen probleem. Ikzelf heb familie in het zuiden van Frankrijk en ga daar 3 maal per jaar naartoe, dan ga ik wel enkele discotheken af om eens te horen wat de muziekstijl daar is.
Voor meer informatie, aarzel dan niet ons te contacteren via www.djdlux.be of bel 0474/73 46 43 voor een offerte op maat.
Veel succes!
mvg,
Adriaan Bulcke
|
|
Annelies
13-7-2013
|
10-10-2012 12:37:30
Wij hebben studio vitesse van proven. Echt een gekke dj die zeker ambiance kan brengen!!
|
|
Dierk
|
|
|
FRANKY
|
28-11-2012 23:24:23

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|