TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
15-9-2012
|
6-10-2012 16:22:49
misschien moet je eens informeren wanneer de nieuwe collectie uitkomt, want dit is waarschijnlijk de wintercollectie en daar zullen inderdaad minder kortere jurkjes bijzitten....
Mijn jurk kwam van bij Maxim's Couture uit mechelen. Tevreden van en daar heb ik enkele kortere jurkjes zien hangen...
nog veel succes met je zoektocht! geen paniek, eender hoe, alles komt goed ;-)
|
|
mona
27-7-2013
|
6-10-2012 16:32:36
Zij waren met nieuwe collectie bezig van eind augustus, zei de verkoopster. Toch nog maar een goeie maand dan... Nu ja, ik zal het ergens wel vinden hoor, ik geef na twee winkels nog niet op hoor.
|
|
kelly
13-7-2013
|
6-10-2012 18:06:52
Hey Mona, zeker niet opgeven! weet je wat het is denk ik, jij hebt die lampekap in uw hoofd  Die lollypopmadam van de beurs vond ik echt een hele toffe, als je nog kan dit weekend, zou ik er eens langst gaan. Allez, als je een mailtje gestuurd hebt, zal ze ook wel iets laten weten he!
|
|
nancy
14-9-2012
|
6-10-2012 22:18:38
Bij cermo in Turnhout hangen nu veel korte kleedjes in de etalage. Mss eens op hun website kijken of even bellen! Succes!
Mijn jurk was kort vooraan en lang achteraan,ook lang achter gezocht maar toch gevonden hoor..
|
|
Evy
1-6-2013
|
7-10-2012 15:12:13
Oei, wel spijtige dat je zo'n negatieve ervaring had. Ik ben bij E&R geweest en heb daar ook mijn kleed gekocht. Heel vriendelijke verkoopster, ik heb gewoon mijn juwelen e.d. aangehouden, was absoluut geen probleem. Mag ik vragen wie je had?
Nog veel succes bij je verdere zoektocht!
|
|
mona
27-7-2013
|
7-10-2012 16:50:17
De verkoopster die mij geholpen heeft heette Armanda.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|