Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zo zeker en toch niet?

  27-9-2012 14:48:02
Gisteren ochtend ben ik voor de tweede maal op kleedjes jacht gegaan.
Daar heb ik echt een heel mooi kleedje aangehad, was er echt zot van!!
Heb het dan ook gekocht.
Eenmaal thuis begin ik dan niet te twijfelen?!!! Man om zot van te worden!
Pff hebben er daar ook ervaring mee?

Groetjes!

Elsy
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1389


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik27-9-2012 14:52:53

Ja ik heb dat ook. 2 weken geleden gekocht en nog steeds niet zeker of ik de juiste keuze gemaakt heb.

Ik heb een foto van mezelf met mijn kleedje en als ik er naar kijk denk ik 'mooi', meer niet.

Ben bang dat ik kleedjes gemist heb ook al heb ik er rond de 50 aangehad



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik27-9-2012 14:55:26

o ja, heel bekend. Heb hetzelfde voor gehad en lees er hier wel meer over. Ik heb nu het kleedje nog eens opgezocht op het internet en er een mooie foto van gevonden en dat helpt mij wel. Ik zie nu terug wat ik er zo mooi aan vond. Er zijn natuurlijk zoveel mooi kleedjes en je past er uiteindelijk maar een kleine selectie van... Ik twijfel niet meer dat het niet mooi genoeg gaat zijn maar of het nu het allermooiste is....



Sara
8-6-2013
 Meld misbruik27-9-2012 15:49:37

Helemaal!!! ;-)
De camera werkte niet toen ik het kleed aanhad dus ik kijk er naar uit om in maart weer te mogen gaan passen .. :-)
Maar dat ik een WAAUW-gevoel had, vergeet ik niet, dus het zal wel fantastisch mooi zijn :-D



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik27-9-2012 19:30:12

Idem hier !
Ook meer dan 40 kleedjes aan gehad, en altijd zitten vergelijken met die ene jurk.
Die dan gekocht omdat ik die toch wel het mooist vond.
Maar ik betrap mij erop dat ik stiekem wil verder kijken naar trouwjurken op internet.

Als je gaat kijken op internet naar de jurk die ik gekozen heb, is het echt geen mooie foto.
Het is mooier in het echt, maar doet me toch twijfelen.
Maar... op het einde van de dag moet je er vertrouwen in hebben dat je toch de goede keuze gemaakt hebt. Dus nu ben ik vol verlangen aan het wachten op die eerste pas, om hopelijk mijn wauwgevoel terug te brengen :)



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik27-9-2012 20:35:38

Hier hetzelfde, is het niet te simpel, is da wel mooi, ......:) En dan vraag ik da 1000 keer aan mijn ma en getuige en dan zeggen ze altijd, dak zo ni moet twijfelen dat het heel mooi is :) Ma ik blijf da kleed opzoeken opt internet en blijf twijfelen, wss tot ik het nog is zie :)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik27-9-2012 22:14:00

Zo herkenbaar allemaal. ;)



Elsy
24-8-2013
 Meld misbruik28-9-2012 6:01:09

Wel mijn kleedje hangt bij mijn oma. Komt van de outlet, maar was het mooiste wat ik al aan had gehad. En vooral paste ook zeer goed bij mijn persoonlijkheid. Als het kan wil ik het nog eens aandoen, zal wel beteren zeker? :-p



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik28-9-2012 8:18:09

Het moment dat je je kleedje opnieuw mag aan doen, dan weetje terug waarom je net dit kleedje kocht! Onthou goed dat je dit kleedje er met een reden uitgekozen hebt! Ik kocht mijn kleedje in november 2011 en pas 2 weken geleden 1e pas gehad... Lange tijd er tussen dus... Wist op den duur ook niet: hoe was het nu weer? Ga ik het nog mooi vinden? Hebzl zoveel andere mooie kleedjes gezien... Maar ook al vind je andere kleedjes mooi, dit wil niet zeggen dat jij zelf er mooi mee zal steen en met het kleedje die jegekozen hebt wel, anders had je het niet gekocht! Alles komt goed, geloof me. Ondertussen 2e pas ook al gehad en ik voel me zoooooo goed met kleedje! Dus je gevoel is normaal... Er bestaan dan ook duizend en één mooie en verschillende kleedjes eh!



Elsy
24-8-2013
 Meld misbruik28-9-2012 15:42:29

zeg wel dat er zoveel mooie kleedjes zijn. Maar ik denk dat ik inderdaad wel met een goeie reden dat kleedje gekozen heb. Ik denk dat het op de dag van de trouw zelf alles af zal maken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info