Terug naar overzicht
"de installatie van de zaal het beste kennen" geloof me dat is het slechtste criterium om een dj te kiezen, als je met een mixer en cd-spelers kan werken kan je op elke professionele installatie uit de voeten.Een andere fiets gebruiken betekent ook niet dat je op niet moet leren fietsen.
Delphine,voor een offerteaanvraag aarzel dan niet ons te contacteren via www.djdlux.be .Wij leveren professionele installatie's en zorgen voor een ervaren DJ.Veel succes!mvg,Adriaan
Beste Delphine,Ik weet dat deze zaal werkt met meerdere DJ's, waarom? Omdat ik één van die vaste DJ's ben. Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat je aan de mensen van Huis Van Dijck een lijst vraagt met de DJ's waar ze regelmatig mee samenwerken, je deze ook zal krijgen. Zij maken een eerste inschatting van het koppel en stellen een DJ voor die het beste bij jullie past. Indien je twijfels moest hebben kan je nog altijd de andere DJ's contacteren voor een gesprek en je zal direct merken welke DJ het beste bij je past, diegene waar je direct een goed "buikgevoel" bij hebt.Het klinkt misschien onbescheiden maar een feestzaal met een goede reputatie die zijn zaakjes ernstig neemt zal nooit een DJ aanraden aan een koppel waar ze niet zeker van zijn dat hij goed is. De naam van de zaal wordt immers dikwijls ook met de DJ geassocieerd.Alvast veel succesGeert