Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

danslessen of niet??

  23-9-2012 15:09:49
Dag bruidjes,
net terug iets kunnen afvinken op het to do lijstje : onze bus. Maar nu breek ik nog steeds mijn hoofd over de openingsdans gewoon nen tegelplakker en wat stuntelig dansen ? of lessen volgen. hoewel ik niet echt iets ingestudeerd wil gewoon al voor de stress van stel dat we missen. maar ik denk dat bij openingsdansen de gasten eingelijk weinig geboeid kijken. en ik zou er toch graag nen shwung in hebben. Wat doen jullie????

Julie
30-3-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1118


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 15:13:07

Goh ik vind het wel super als je danslessen zou nemen, ik zou dat ook nog wel willen maar mijn verloofde ziet dat niet zo zitten. Hij wil thuis gewoon oefenen en doet liever een traditionele slow. Ik wil hem zeker niet pushen. Oefening baard kunst. ;)



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik23-9-2012 15:24:46

Wij kunnen allebei niet dansen dus we gaan allesinds al geen 'speciale' dans inoefenen. Het zal een gewone normale slow zijn. Maar we zullen op voorhand thuis wel wat oefenen om het niet al te stuntelig te laten overkomen :-)
Stiekem heeft mijn verloofde gewoon geen gevoel voor ritme, maar dat kan je niet zeggen natuurlijk. Indien ik merk dat door het thuis te oefenen het nog niet lukt, dan roep ik hulp in van vrienden die al jaren danslessen nemen.

Doe waar jij je goed bij voelt. een openingsdans moet jullie moment zijn, geen stress moment waarbij je je zorgen maakt of het de aanwezigen wel kan boeien. Dat maakt mij helemaal niet uit.

Succes ermee!



Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 15:56:32

Hoi,

Ik ging niet zo lang geleden naar een trouw, het meisje volgt steeds zelf danslessen, de jongen is niet zo ritmisch. Zij volgden ook lessen: resultaat :weinig liefde en meer tellen van 1-8. Mijn vriend is ook niet de grootste danser, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we op onze grote dag gewoon een mooie en vooral romantisch verliefde slow zullen dansen, waar iedereen bij denkt: wat zien ze er gelukkig uit samen :).

Ik denk dat je zelf wat moet weten wie jij en je partner zijn. Als het dansen er niet echt inzit, dan heb ik liever gewoon gewoon maar toch lief:).

veel succes!



Eva
13-9-2013
 Meld misbruik23-9-2012 16:16:16

Ik ga volledig akkoord met Evelien. Een pure, welgemeende slow vind ik nog altidj véél mooier dan een ingestudeerd dansje



sandra
6-10-2012
 Meld misbruik23-9-2012 16:30:40

Het is niet omdat je danslessen volgt dat je een volledig ingestudeerde dans moet doen.
Wij hebben gewoon 2 uur privéles slow genomen om te vermijden dat het gewoon rondjes draaien wordt op dezelfde tegel. We hebben enkele basispasjes geleerd en het zal nu niet meer stuntelig en onzelfzeker overkomen. En we zullen zeker niet heel de tijd aan het tellen zijn hoor. Je moet doen waar je je goed bij voelt en zorgen dat je zelfzeker en rustig de dansvloer op kan stappen en zo echt kan genieten.



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik23-9-2012 18:31:12

Mijn vriend is totaaaal geen danser, ik dans wel graag maar slowen is ook niet echt mijn ding. Hij ziet het echt niet zitten en heeft al gezegd om toch een paar lessen te gaan volgen zodat hij niet volledig stuntelig overkomt.
Kdenk dat hij wel meer op zijn gemak gaat zijn als hij toch wat basisstapjes kent.
Dus een hele ingestudeerde dans gaat het zeker niet worden van ons, gewoon een simpele slow :)



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik23-9-2012 20:03:04

hallo,
wij zijn verleden week met danslessen begonnen, gewoon koppeldansen.
In groep, min. 1 uurtje max. 2 uurtjes per week.
Dit ook om al een beetje te oefenen en niet stuntelig over te komen tijdens onze dag, maar wij gaan ook niet voor een ingeoefend nummertje.
En we doen dit ook wel vooral om samen iets te doen, met 3 kindjes en verbouwingen is dat soms een beetje zoeken en puzzelen, en nu doen we het zo, en voelt super aan!

Maar in elk geval, doen waar jij je goed bij voelt, al het is maar voor het plezier, de fun, ... wat dat is het ook hoor. Tijdens die lessen, lachen we veel, en nu soms thuis 's avonds laat, tegen middernacht, 's ochtends, leuke muziek op de radio en wij oefenen onze eerste danspasjes terug :-)

Kelly



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik23-9-2012 22:51:40

Wij hebben ook danslessen gevolgd, maar ook niet voor een ingestudeerd dansje, maar voor een swing. Het ventje had geen zin in een 'gewone' slow, hij zag het meer ritmisch en wilde al langer de disco swing kunnen dansen. nu 3 lessen (telkens 1uur) later is hij er helemaal mee weg en is het super om met hem te kunnen dansen (iets wat we anders heel zelden deden en dan was het nog maar een slow). Dus onze openingsdans zal een swing worden! Is iets anders dan de originele slow en ook iets anders dan al die flashmobs en andere pasjes die je tegenwoordig ziet.


Heel veel succes en vooral heel veel plezier!!!



Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik24-9-2012 17:03:22

Wij hadden ook 2 keer dansles gevolgd (disco). Mijn man heeft ook geen gevoel voor ritme. We hebben ons steeds super geamuseerd bij de lessen.. Bij onze openingsdans liep het mis, maar niemand die het gemerkt heeft. Wij hebben echt niet staan tellen en vloeken.. En ik moet zeggen dat de reacties achteraf zeer positief waren.. Wij hadden trouwens gedanst op Bruno Mars - Just the way you are..Veel succes!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info