Terug naar overzicht
Wij kozen voor studio happy music en zijn daar (tot nu toe) al heel tevreden over. Ons eerste gesprek en heen-en weer gemail is toch in orde. Nog afwachten tot ons huwelijk, maar ik zou niet twijfelen. €500 is niet zo duur en het is voor een volledige avond, all-in, zonder verrassingen.
Beste Arne, JMC ken ik niet. Studio Happy Music wel, hij is standhouder op mijn trouwbeurs in Avelgem. Hij is zéér goed! En zijn prijs is redelijk. Kom anders gerust een kijkje nemen op de trouwbeurs. Gratis kaarten via de website www.tfv.be . Groetjes, Philippe
Mijn advies is: maak een afspraak met beide en maak daarna een beslissing.Ik vind dat ik de fout gemaakt heb om me te laten leiden door de positieve commentaren over SHM. Ik heb hem per mail geboekt. Een maand voor ons huwelijk zijn we dan wel eens langs gegaan hoewel ook dit gesprek in principe per mail kon. Maar wij stonden er toch op om even een persoonlijk gesprek te hebben. We hadden tijdens dit gesprek vertrouwen in onze dj gekregen. Op ons feest is echter een andere dj komen draaien en daar waren wij eigenlijk niet gelukkig mee. Ons dansfeest was ok, maar er had meer ingezeten heb ik zo het gevoel.Je kunt dus beter eens navragen of wie je boekt ook effectief op jullie feest komt. Dat was voor ons altans belangrijk, misschien ligt dat bij jullie wel anders...Hopelijk ben je iets met de tip.Groetjes xxx
Wij werken samen met JMC productions.Hij heeft jaren ervaring!Wij hebben hem geboekt (wel specifiek achter Jan gevraagd) omdat we hem al op drie feesten in de familie hebben weten draaien.En telkens was het heel ander feest, maar stond de dansvloer altijd vol.Ik heb de indruk dat hij weet de aanwezigen te bespelen en aan te voelen!En dit heb je nodig... wij kunnen gerust zeggen: wij willen dit van muziek, maar het is niet omdat wij dit graag horen, dat de 120 andere aanwezigen dit ook graag horen.