Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teksten met thema kleur

  16-9-2012 16:48:25
Hallo iedereen !
Ik zou deze week graag beginnen aan ons trouwboekje.
Graag zouden wij als rode draad doorheen onze dag het thema "kleur" gebruiken.
Zijn er bruidjes onder jullie die teksten hebben rond dit thema?
Je mag ze ook altijd mailen naar e.eeckeloo@gmail.com.

Alvast super dankjewel!

Evelien
24-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1191


Stéphanie

 Meld misbruik17-9-2012 11:05:02

Ah, hoe toevallig! Wij werken ook rond het thema "kleuren" in onze zaal. De mensen krijgen als ze binnen komen een envelopje met daarin een gekleurd kaartje en zo weten ze dan aan welke tafel ze moeten zitten. Wij zijn nog op zoek naar een leuke kleuraccenten om op de tafels te leggen. Heeft er iemand inspiratie? Ook tekstjes rond kleur zijn welkom (stephanie.theuninck@hotmail.com).

Alvast bedankt!



Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik17-9-2012 16:47:12

Hoi Stéphanie!
Leuk dat we hetzelfde thema hebben! Ik denk dat we er veel rond kunnen doen.
Leuk idee dat met de kaartjes, ook bij ons zullen de tafels een kleurtje hebben:).
Wij zullen ook bij elke gast op tafel ook glow-stick leggen. Bij de openingsdans
is het dan de bedoeling dat iedereen het stokje kraakt en het licht maakt om wat sfeer te scheppen tijdens die eerste dans als man en vrouw :). Als je nog tips hebt, laat het gerust weten! :) Succes !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info