Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te dure bruidsjurk

  16-9-2012 10:04:33
dag bruidjes to be, Graag jullie advies ivm het aankoop van je droomjurk!!!! Ik ben afgelopen maanden naar véél bruidswinkels geweest maar niet altijd 100 procent mijn goesting gevonden maaarrrr gisteren naar Ann en John geweest amai wat ze daar allemaal hadden en een super service. Swat ik ben verliefd geworden op een trouwjurk van pronovias zat als gegoten! Maar kost wel 2200 euro. Tel daar nog een sluier, schoenen, lingerie makkelijk 2700. Ik heb het budget daarvoor maar ik weet niet.... Zouden jullie zoveel uitgeven???? En verkopen jullie je bruidsjurken dan ook door of liever bewaren als een mooie herinnering??

Hulya
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2337


minke
7-7-2012
 Meld misbruik16-9-2012 10:11:39

Ik heb de mijne hier nog hangen. Misschien dat ik ooit verkoop maar nu nog niet! (ik wil hem nog wel eens aandoen) ik ben te verliefd om hem al weg te doen. Ik ben misschien ooit van plan om de traditie te volgen en er ofwel doopkleedje van te maken of een stuk voor boven de kribbe. Wat je eraan geeft is persoonlijk vind ik. Ik zou er zoveel niet kunnen aan geven, maar ons budget was ook gewoon kleiner en ik had het geluk dat mijn droomkleed niet zo duur was. (was nog altijd duur hoor!) Dit is een overweging die je samen metbmaken met de personen die mee betalen, je ouders? Je toekomstige? Dit is geen beslissing die je zomaar even maakt, weeg alles goed af! Veel succes met je beslissing!



Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik16-9-2012 10:43:41

Ik heb ook een Pronovias en ben er ook helemaal zot van! Ik vrees dat als die Pronovias je droomjurk is, je deze moeilijk uit je gedachten gaat kunnen zetten, ook al is ze zo duur. Ik heb er ook veel centjes aan uitgegeven, maar we stralen maar 1 keer in ons hele leven met een bruidsjurk, dus voor mij zijn die centjes het volledig waard. Mijn sluier zal later boven het wiegje van onze kindjes komen te hangen en de jurk die ga ik later op een paspop zetten in de hal of slaapkamer ... (afhankelijk van waar we juist gaan wonen). Ik zou het nooit over mijn hart krijgen om mijn droomjurk te verkopen ... .



Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik16-9-2012 11:02:45

Minke en Lynn, ik zou het waarschijnlijk ook niet over mijn hart krijgen om mijn bruidsjurk door te verkopen, het blijft altijd wel iets speciaals hé..
Niemand betaalt mee, ik betaal mijn eigen jurk. mama zegt wel dat het te duur is en dat ik wellicht een goedkopere vind, maar ben al nu maanden op zoek! de verkoopster zei ook dat ik toevallig de duurste jurken uit de winkel heb gehaald en dat ik wel degelijk een dure smaak heb pffff :-) maarja goed afwegen, maandag ga ik naar een boetiek in Brussel en dan moet ik echt wel beslissen want ben anders te laat!!!!
bedankt meisjes!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik16-9-2012 11:16:57

Troost u.. Mijn droomjurk kost ook zoveel. Mijn mama sponsort mijn kleed wel anders had ik het budget er niet voor en dan had ik helaas iets anders moeten kiezen. Ik denk dat ik mijn kleed de eerste jaren ook niet zal kunnen verkopen. Het is gewoon te speciaal voor mij. Misschien na enkele jaren als dat 'gevoel' weg is..



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik16-9-2012 12:01:39

als er tule in de jurk zit: vergeet doorverkopen...

mijn sleep was met tule en is volledig kapot. ik kwam nog buiten en er zat al een hapering in...
nu, verkopen zou ik ook niet doen. misschien doe ik alsnog een trash the dress shoot, gezien de jurk nu toch al naar de vaantjes is
maar persoonlijk vind ik 2700 euro toch wel veel... mijn jurk kostte 1600 en dat vond ik ook al veel...
het moet je droomjurk zijn, maar het is ook wel zo dat je hem maar 1 dag aandoet. 's avonds doe je hem onherroepelijk af...



Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik16-9-2012 12:27:40

Ik denk dat ik er spijt van zou hebben als ik het niet zou kopen... Als het echt je droomjurk is, denk ik dat je er altijd terug aan zult denken.
Ik ben van plan om later de jurk op een paspop te zetten, als decoratie.
Op die manier is het niet helemaal meer voor 1 dag...
Verkopen doe ik zeker niet!

Succes ermee! X



sarah
13-10-2012
 Meld misbruik16-9-2012 12:39:29

Ik persoonlijk zou het niet over m'n hart krijgen om er zoveel voor te betalen, ja het is jullie dag. ja (normaal) trouw je maar 1 keer...ja, je wilt deze dag stralen...maar het is dan ook enkel voor deze éne dag... mijn trouwkleed is nieuw, staat me prachtig en ik heb er 350 euro voor betaald... als gast op een trouwfeest gaat men echt niet kijken of het mode is van vorig jaar of het van dit jaar is.. dit van mij is outlet...normaal kost het ook stukken meer..maar als je lang genoeg het internet afschuimt kan je echt koopjes doen



Oksana

 Meld misbruik16-9-2012 12:57:05




ilse
24-8-2013
 Meld misbruik16-9-2012 13:19:32

ORGINEEL,EXCLUSIEF....ik heb 31 oktober een afspraak met Aksana en ik kijk er al naar uit,ik ga samen met m'n vriendin en haar dochter.....da geeft zo'n WOW gevoel wetend,da ge de enige bruid bent die deze jurk ooit gedragen heeft en zal dragen!!!

Hulya niet twijfelen!

en Aksana tot binnenkort

ilse



sarah
18-8-2012
 Meld misbruik16-9-2012 13:27:08

Ik had ook een Pronovias en de mijne heeft 1900€ gekost. Mijn ouders hebben mijn kleed betaald maar anders had ik het ook gekocht. Ik was ook onmiddellijk verliefd op mijn kleedje. Ik heb er nog heel wat gepast maar geen enkele gaf mij dat gevoel als dat ene kleedje. Mijn kleed was ook allemaal voile en ik heb niks scheuren aan mijn kleed. Dus misschien is het een optie om je kleedje nadien te verkopen. Groetjes



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik16-9-2012 13:44:04

Het is inderdaad een persoonlijke keuze. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om zoveel te betalen voor een trouwkleed... Maar als jij echt geen ander kleed naar je goesting vindt en er het budget voor hebt, waarom niet dan? Uiteindelijk is het belangrijkste dat je je op de dag zelf super voelt en of dat nu met een kleed van 300 of 3000 euro is, dat maakt niet zo veel uit vind ik...



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik16-9-2012 14:49:12

Ik kan je ook aanraden om verschillende wnkels aan te spreken - de prijze variëren immers nogal. En bvb bij Koonings - maar da's wel ver rijden, die zitten namelijk in NL, als je de facebook pagina liked en je gegevens doorgeeft krijg je een kortingsbon van 150€.

Ook al is de emotionele kant belangrijk, het is vaak ontnuchterend als je er terug bij denkt dat het slecht 1 dag is uit je leven.... maar wel DE dag :-)

Maar ik begrijp je, ik worstel met dezelfde gedachte als ik het totaalplaatje bekijk (jurk + kapper (test+d-day) + schmink + accessoires... + ik kleed en style ook mijn 2 eredames, dus dat wordt een kostelijk plaatje...



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik16-9-2012 21:10:42

Hallo,
Ik zou nooit zoveel geld er aan kunnen geven al zou ik het ook kunnen betalen. Als je vraagt aan mensen die al een hele tijd getrouwd zijn om terug te kijken naar hoe ze hun geld hebben besteed hoor ik toch vaak: ik zou nooit meer zoveel geld aan mijn kleed gegeven hebben...
Misschien vind je nog iets in de zelfde genre. Weet je wat je er zo aantrekkelijk aan vond?
Maar goed iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken...



Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 8:48:04

Als dat voor jou HET kleed is: doen!
Ik had ook zo'n gevoel bij een kleedje van ontwerpster Jesus Peiro, ik vond €3105 voor enkel het kleedje ook veel te veel (hoewel de mama betaalde) en ben dus nog héél wat kleedjes gaan passen, maar wees gerust, als dat het kleedje is keer je der sowiso naar terug...Tenzij jij u kan 'tevreden' stellen met iets gelijkaardigs, maar ik vond dat niet in de stijl die ik wou, dus mijn keuze was zeer snel gemaakt. Had ook al gezegd tegen de mama dat zij mocht betalen wat ze wou en dat ik sowiso het verschil zou opleggen, omdat na een aantal winkels echt duidelijk was dat ik mijn hart had verloren aan dat eerste ontwerperskleedje; maar heb het volledig gekregen.
Samen met mijn lingerie, schoenen en juwelen kom ik toch ook wel op €4500.... (lingerie en juwelen heb ik wel zelf betaald!)
Veel ik weet het, en ik heb het geluk dat ik het budget had (en mijn mama), maar ik zou het zo opnieuw doen moest ik herbeginnen, het is 1 dag JOUW dag...Dan wil je toch gewoon stralen in iets waar je zelf VOLLEDIG achterstaat?

Nog 5 keer slapen, en ik hoop gewoon om mooi (droog) weer, het enige waar ik nog véééél meer zou voor betalen mocht je dat kunnen....

Liefs,
een aftellende bruid
A.



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik17-9-2012 23:22:37

Ik ga Annelies bijtreden, als het echt jouw jurk is gewoon doen. Ik had een Mota van Pronovias , en jammer genoeg echt een van de duurste: 3150 € zonder retouches. Maar omdat ik er toch al wel wat had gepast wist ik gewoon... Dat ik niets beter zou vinden. Het was de enigste jurk van Wow en mijn ma die aan het snotteren was. Ik heb alles werkelijk zelf betaald... En ik zou het zo opnieuw doen .. Denk dat mijn totaal plaatje zonder visagiste , dus kleed, ondergoed, juwelen, schoenen , haar accessoire , stola, handtas een 5000€ . Veel geld jaja, spijt? Absoluut niet.



Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik18-9-2012 16:23:25

D dag dames bedankt voor jullie reacties. Denk dat mijn beslissing gemaakt is. Afgelopen weekend naar veel te veel boetieks gegaan (!) en niets sprak me aan. Wat ik wel wel raar vond, ze hadden mijn jurk hangen in pierre Yves in Brussel. Was 200 euro goedkoper maar de stof was totaal anders waardoor de jurk ook niet straalde. Mama had dat ook snel door. Maakt pronovias niet identiek dezelfde jurken qua stof enz? Swat keuze is gemaakt, 1 oktober ga ik langs voor de maten. Annelies nog eventjes em dan d day!!!! Jesus piero zie ik ook graag, strak en modern en meer moet dat niet zijn! Wil wel foto's zien van je trouw ;-) Grt



Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik19-9-2012 8:10:05

Hey Huyla!

You go girl!
Goede beslissing! 'stralingsfactor' zal onzienlijk hoog zijn :-)
Je straalt altijd veel meer en harder in je eerste liefde niet? :-)
Jaja Jesus Peiro, eens ik zo'n kleedje aanhad, was mijn keuze gemaakt.
Simpel, strak, en toch 'anders', ik ben niet diegene voor vaal tralala en fik fak en pareltjes en bloemetjes (ieder zijn eigen keuze daarin natuurlijk) maar that's jus not me; en bij Jesus Peiro, had ik in mijn 'zoekdomein' ineens veel keuze, terwijl dat dit bij andere merken soms heel moeilijk lag... Maar als ik dan DE jurk zag hangen heb ik zelfs de andere Peiro's niet meer gepast....of hoe iemand onmiddellijk zijn hart kan verliezen :-)...
Jaja nog 3 keer slapen en tis zover! Straks mag ik mijn jurk gaan afhalen, en nog een laatste keer passen voor te zien of alles nu echt wel goed zit en of het totaalpakket klopt..
Spannend! :-)...

En ben er zeker van dat jij met je Pronvias ook DE juiste keuze gemaakt hebt!

Liefs,
A.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info