Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboeje

  22-9-2006 3:42:23
Ik zou reeds graag beginnen aan het samenstellen van ons misboekje.
Zijn er mensen die hun misboekje willen doorsturen? Zo heb ik alvast een idee over de indeling etc...

Groetjes,
Ewalda ( 11/08/2007 )
mijn email: ewalda_engelen@yahoo.com

Ewalda
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 668


Kirsten
27-10-2006
 Meld misbruik22-9-2006 8:09:47

Ewalda,
Kijk eens naar onderstaande link. Daar hebben wij veel info in gevonden. De volgorde verschilt wel onderling. Dat kan je best met de pastoor checken.
http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.asp
Veel succes!
Groetjes
Krisje



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik22-9-2006 8:27:48

Ik heb je ons misboekje toegestuurd!

Groetjes
Nathalie



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik22-9-2006 10:42:45

Hey,

Ik heb een verzameling van zo'n 100 misboekjes.
Je mag deze gerust even lenen.
Wij wonen wel in Vichte (tussen Kortrijk en Waregem).
Dus iemand die interesse heeft en niet echt ver woont kan deze komen halen.

Groetjes,

Joke



carmen
28-7-2007
 Meld misbruik23-9-2006 9:13:38

Joke, ikzelf woon niet in de buurt, maar mijn beste vriendin woont in Zulte, dus dat is niet zo ver van bij u hé. Ik zou haar kunnen vragen die misboekjes bij jou eens op te pikken. Hoe lang mag ik ze lenen, heb je ze zelf nog nodig binnenkort? Omdat in een misboekje in elkaar steken toch wat tijd kruipt, zal ik ze misschien toch enkele maandjes willen houden, is dat een probleem? Je krijgt ze zeker terug hoor, daar moet ge u geen zorgen in maken. Alvast bedankt! Groetjes Carmen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info