Terug naar overzicht
Wij hebben voor Studio Happy Music gekozen omdat we daar al veel positieve commentaren over gehoord hadden.En ons eerste gesprek was alvast erg positief!Hij vraagt €500 waar alles in is en hij blijft vanaf de receptie tot ...
Hey Arne. Ons feest gaat ook door in 't Gravenhof en wij hebben gekozen voor Studio Happy Music. Groetjes
Hey,wij hebben ons feest in een andere zaal, maar hebben ook Studio Happy Music gekozen :-)Groetjes
Arne,Wij staan hier niet tussen maar zijn van Kortemark en dus is Torhout vlakbij.Wij spelen ook zeer vaak in gelijkaardige feestzalen in de streek.Voor meer referenties aarzel dan niet ons te contacteren via www.djdlux.be .Veel succes met jullie zoektocht!Aarzel dan niet ons te contacteren.
Wij hebben voor mcproductions gekozen, maar gevraagd achter Jan zelf zgeaien wij al enkele feesten gehad hebben met hem het telkens in orde was. Dansvloer gevuld!
Jmc productions dus :-)
Uit de lijst kan ik poll van ghent en infinity aanraden, hier zal je geen spijt van hebben.Kies je voor poll van Ghent, vraag dan ook dat poll zelf op je huwelijksfeest komt draaien want hij werkt ook met andere DJ's.
wij waren al meerdere maal te gast in t' Gravenhof staan nog niet op die lijst.
Beste, ik sta ook niet op de lijst, maar draai vaak op trouwfeesten in de regio. Neem een kijkje op mijn site en misschien kan ik u telefonisch overtuigen van mijn kwaliteiten en troeven tov van de collega's op de lijst.Mvg dj Lieven www.djlieven.be